Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Turen min gikk ikke som planlagt. Det var vind, så snøen hadde blåst bort fra trærne, og det var overskyet, så nordlyset var borte. Menneh, jeg fikk meg jo en tur da :cool:

Dessuten har jeg fått ryddet, støvsugd og vasket . Wow, jeg er effektiv når jeg først setter i gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ye, back from the kino :) Så thirteen, en utrolig sterk og skildrene film.. Jævlig realistisk og.. Men det er mer en dokumentar.. Var koselig da :) Ski Kino har lenestoler :D

Skrevet

Huh tilbake fra besøk av familie og kjente :D

Deilig og stille i skogen nå btw.

Bra jeg bor på gård har jeg funnet ut, mer stille enn i byene, deilig.

Men litt asosialt da kanskje :p

Men men, nå stikker jeg i dusjen ;)

Skrevet
Tro det eller ei, men jeg føler at jeg har det utrolig bra uten dame.. :roll:.. kanskje jeg og 2 kamerater skal se tørteen filmen på ski! :/

bor du like ved ski ? :p

Skrevet

eY, meg også bor på kolbotn :-p *LE* huff familiefyll er ille *småleforseg selv*

endelig kommet hjem fra rakefisk lag.. fyyyy det smaker møkk, smakte på en bit og det var bare fordi jeg fikk 100 kr.. hmm.. har noen få sikkerthetskopier av dvd'r jeg å... trenger også mere diskplass :( og penger... hehe

wee, mange her.. snakk da :D

Skrevet

nesten flaut å si det når man tenker på alderen men de jentene var jo litt små fine :p *le*

dette utsagnet kom etter noen pils.. plz ikke døm meg for resten av mitt liv

Gjest mafister
Skrevet
* HalTan knasker på rugsprø

*lage skikkelige knaselyder*

Rugsprø er digg, eller hva Thea? ;)

Blæææh, for en velkomst :scared:

Skrevet
Ski Kino har lenestoler :D

Det har de i Moss/møllerbyen også :thumbs:

Lax det...

lenestoler og koppholder :p nesten som i en bil :D og i ski er det altid få folk, så man har altid sete forann seg ledig *noeåslengebeinapå*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...