Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men må si, at når lønningsdamen på 43 og kompisen min på 18 rotet sammen

Kan noen definere alt som har med ordet "rote" gjøre?

Rote er å tafse, klå, gå litt under klærne, men samtidig beholde klærne på. Gjerne litt biting i øret og kyssing nedover nakken...*få gåsehud*

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Er glad jeg slipper å betale for plakatene.

Slår meg ned i sengen med eks-en, en film, en pizza, 3 liter brus og et fjell med digg. :love:

Skrevet
Er glad jeg slipper å betale for plakatene.

Slår meg ned i sengen med eks-en, en film, en pizza, 3 liter brus og et fjell med digg. :love:

Skål. Jeg skal sitte og drikke Red Bull og gjøre ferdig prosjektet som skal leveres i morgen :/ Kan ta sin tid...

Skrevet

wh1te: Skjønner meg ikke på folk som klarer å være venn med eksen og til og med ligge i samme seng...trenger vel ikke si hva jeg hadde gjort med eksen hvis han hadde vært hos meg nå :p

Skrevet
wh1te: Skjønner meg ikke på folk som klarer å være venn med eksen og til og med ligge i samme seng...trenger vel ikke si hva jeg hadde gjort med eksen hvis han hadde vært hos meg nå :p

Spist ost(***)?

Skrevet

Spist ost(***)?

Er ikke den eksen da... han er ikke verdt å kalles en eks engang. Nei, jeg mener eksen min.... the real one. :love:

Ost? Det har vi FAEN ikke sett! :wee:

Skrevet
Spytt ut.

(Selvom jeg har en liten aning hvor historien havner)

Vel, med stikkordene; AnAnAs, typen, kukost - så er det vel bare litt fantasi som mangler :p

Skrevet (endret)
Tror ikke vi skal rippe opp i det nå.

Although, it's a hilarious story! :D

Flinke Carsten. My guardian angel. :p Det er ikke det spor morsomt, tenk. :whistle:

Endret av AnAnAs
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...