Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

HA! Jeg vant..

Surround funker. Jeg er ikke avhengi av 110% perfekt lyd, men sålenge lyden er grei holder det.

Mamma shanaia twain

Jeg: iron maden :wee:

Endret av Natrium
Skrevet (endret)

that don't impress me much, den tar av på fullt volum den altså. Skal ikke kimse av den!

Edit : *Die apokalyptischen reiter - der teufel*

Endret av Ø.B.
Skrevet

hmm, for en dag..

starta med at pappa skulle kjøre en tur, så streika bilen hans!helt dø,den bilen nå!

så mista broren min mobilen sin langt oppe i langtvekkistan,finner den ikke igjen.

sist men ikke minst, så falt like greit garasjeporten oppå bilen til mamma, og knuste ruta og lagde en fin bulk i taket...

Skrevet
kanskje hun bare vil ha han, og når hun ikke liker jenta som kan hindre henne det så er det jo bare en ting å gjøre!

Det er det ja. Å holde seg unna typen hennes.

Skrevet
kanskje hun bare vil ha han, og når hun ikke liker jenta som kan hindre henne det så er det jo bare en ting å gjøre!

men da vet du best, da! :wee:

Skrevet
hmm, for en dag..

starta med at pappa skulle kjøre en tur, så streika bilen hans!helt dø,den bilen nå!

så mista broren min mobilen sin langt oppe i langtvekkistan,finner den ikke igjen.

sist men ikke minst, så falt like greit garasjeporten oppå bilen til mamma, og knuste ruta og lagde en fin bulk i taket...

Var da voldsomt da.. :ohmy:

Skrevet

men da vet du best, da! :wee:

Jess ! :cool:

Skrevet (endret)

Haha, i dag har jeg sittet inne å spilt star wars: galaxies i hele dag. :p

Søndag er egentlig en kjedelig dag, enten så er folk hos familien eller så sover de eller no sånt. :shrug:

Endret av ehs5
Skrevet

Søndag er den verste dagen i uka. Grue seg til neste morgen hvor man skal opp og hoppe til den lamme heimkunnskapen hvor alt alle gjør er å kaste råvarer veggimellom. Superdupert. :)

Skrevet
Søndag er den verste dagen i uka. Grue seg til neste morgen hvor man skal opp og hoppe til den lamme heimkunnskapen hvor alt alle gjør er å kaste råvarer veggimellom. Superdupert. :)

:dontgetit:

Jeg har funnet ut at Skjetten har veldig mange "siviliserte" ungdommer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...