Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

* HalTan lurer på om Dr3as er en liten fjortiss som liker å leke drita på internett, etter å ha drukket hele 4 korker akevitt (lånt fra mammas skap)... :p

Hvilken film så du/dere Thea? *zamzam*

Endret av HalTan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr3as er 19 og leker ikke drita på nett.. koser meg med noen øl og må ha bommet på noen ord i geeenser posten.. anyway du savner irc ? :p * Dr3as slaps HalTan with a empty bottle of beer

Gjest mafister
Skrevet

Haltan:

Saken er at nå er jeg lei meg. Uff, forklarer sikkert over PM før jeg legger meg. Jeg tok bort bildet, typisk jente, og føler meg stygg som juling for tiden. Tenkte å legge ut en fin figur jeg har på pcen, som jeg ser opp til very much :D

Nå skal jeg lese tråden,relax... :)

Skrevet

Okei okei... føler med deg :( Syntes bildet var fint jeg, menmen, som du sa, typisk jente. Dere er alltid missfornøyde med ett eller annet knyttet til utseende, selv om det ikke eksisterer den minste grunn til det. jaja, det ligger vel i deres natur :p

Gjest mafister
Skrevet

Fnis... Jeg er egentlig ikke sånn jente-jente, pleier å ha kjempebra selvtillit, men så skjer det ting, som i kveld, som fukker opp alt.

aaaargh! Hvor er sinne-tråden når man trenger den... :cry:

Skrevet (endret)
næmen TA da.. dere jenter.. slutt med sånn ekke no fin og alt er dritt greier ;) frem med bilde.. tenk på alle gutta som smiler av det :D

Kunne ikke sagt det bedre selv :thumbs:

EDIT: dakar han duden som ble innestengt med billene. Vel, han sultet ikke i hjel ihvertfall :thumbs:

Endret av HalTan
Gjest mafister
Skrevet

Big girls don't cry... in public ;)

Paps er hjemme for en gangs skyld, vi har ikke visst hvor han har vært på fire uker nå, så plutselig dukket han opp da jeg var på kino.

Gjest mafister
Skrevet

Det er en mix, snakker jo uansett ikke med han. Blir egentlig bare provosert av å ha han her. Så leker han sjef når han egentlig ikke har noen rett til det. Møkkamenn.

Får masse nye bilder på mandag, så tenkte og slenge de opp på siden min da, og da kan interesserte få adressen til siden min, selv om den er sånn nybegynnerflaks.

Uff.. Vurderer å gå ut snart... Vil ikke sitte inne, selv om jeg bare har vært hjemme i en time..

Skrevet

jeg vil også lage ny side.. tror siden min er i profilen.. bah, sånne folk som bare kommer å bosser.. kamerat av meg har en sånn stefar.. fyren er 18 og stefaren slo han neste ned fordi han skulle ut en lørdag.. og dette er en fyr som er sånn innom 2 dager i mnd..

C.S.I npå tv nå :D kosekveld med gutta er bra innimellom :D

Gjest mafister
Skrevet (endret)

Haha, på arket foran dataen står det:

::shock: :x :oops: :arrow: :crying or very sad: :neutral:

Haha, broren min tror kodene for smilefjes er andres passord. How sweet.

Endret av Candyfloss
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...