Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
Skrevet

Fnis. Nææh, Ellingsrud er ganske øst da, siste stasjon på linje 2 retning øst. ******, det er så stygt her. :p

Yeah, får en kompis til å gi meg noen body shots av han som jeg kan legge ut på hjemmesiden min :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God mornings folkens. Ahh det var søren meg digg å komme hjem til min egen seng og hus og pc og dusj og sofa og tv og rommet mitt.... og.... :roll: ehh ja.

Nå har eg sovet 8 tunge timer og er helt utvilt. Var syk der borte siden de drev og pusset opp og eg fikk støv allergi sjokk. Nå kan eg puste uten å anstrenge meg igjen. Har det skjedd noe kult i det siste?

Ahh sette på winamp med alle mine digge mp3.

D:\My Music\HIPHOP\-=Don Diego - Mitt Liv=-\19-don_diego-pa_g_(ft._angelo_santos_and_bjorn).mp3

Skrevet (endret)

Juhuuuuuu... javel, teh spammor shall end.

Thea, Thea, Thea... *riste på hodet* Selv om man liker å kaste bort tida si på en treplanke av otil så betyr ikke det at man går i baggypants, har uberlangt fettete hår og generellt sett ser ut som en bomms ;), selv om mange gjør det :( ... Jaujau, fikk lyst til åskate jeg åååå... Skal muligens til drammen til uka, det blir digg :), nå lurer jeg på om jeg skal stikke til byen å kjøpe meg en genser, jeg trenger gensere :p *tenke*

Jo, en ting. Det med utslitte sko er ganske typisk for en som skater, ganske enkelt fordi skoene bli slitte av skatinga, og sko er dyrt :p Ellers har jeg ett par sko til skating, og ett til vanelig, så slipper man det :)

Altså: jeg skater, men ser ikk ut som en typisk "skater" bare så det er sagt, wohoo...

Endret av HalTan
Skrevet (endret)

*glede seg til sangen fra Biiriil*

Bra musikk dette her, minner meg noe om tidligere Dimmu Borgir.

Liker metal, så dette var bra. Gi meg mer!

wootrock.gifwootrock.gifwootrock.gif

wootrock.gifwootrock.gifwootrock.gif

Endret av zed
Skrevet (endret)

BiRil: Ganske tøff sang, minner litt om in flames, kinda... Ganske bra trommer også :)) Skulle dog ønsket meg et litt mer studiokvalitet-opptak av det her :))

Endret av HalTan
Skrevet (endret)

Haha, strømmen restarta seg hos meg nå.

Men det gjorde pcen også

Edit : stygg smiley

Endret av zed
Skrevet
Nei, det er ikke meg, det er min homofile venn fra kløfta, Roy. :roll:

slitan??? Ja, jeg er SLITEN på den, om det var det du lurte på..

:ermm:

Du har fremdeles ikke svart på om du mente SLITEN eller *som strange word*...

Skrevet

DiMiles: Søstera mi jobber på Haugenstua.. :)))

Asj, en eller annen kødd ringte meg i sted. Ringte sikkert 20 ganger. Og jeg lå og sov. Etter det sov jeg ikke. Helvette.

Nå skal jeg se på hopprenn. det er kos. :))))

Skrevet (endret)

Hopprenn er kewselig, litt kaldt dog :))) Nu skal jeg snylte litt daler av mor, trenger ny genser. Når stenger butikkene i dag?

EDIT: HIM - Sigillum Diaboli :thumbs:

Endret av HalTan
Gjest mafister
Skrevet

Utebutikker stenger rundt 18.00, Haltan. Du rekker fint å kjøpe genser. :yes:

Skrevet (endret)
Nei, det er ikke meg, det er min homofile venn fra kløfta, Roy. :roll:

slitan??? Ja, jeg er SLITEN på den, om det var det du lurte på..

:ermm:

Du har fremdeles ikke svart på om du mente SLITEN eller *som strange word*...

Slitan er bergensk for "Slit den ut", altså noe man sier når folk har fått nye ting. Ikke sant SnowDOG_?

Endret av PT
Skrevet

Jøss, er du hjemme ennå, Thea? Skarru i dag da?

Meg skal ut og spise med mamma og pappa og søster, siden vi skal feire sølvbryllupet på etterskudd, siden vi måtte feire 75-årsdagen til bestemor da mamma og pappa hadde sølvbryllup.

Skrevet
Utebutikker stenger rundt 18.00, Haltan. Du rekker fint å kjøpe genser. :yes:

Jeeehuuu... Noen forslag til hvor jeg skal se etter genser noen? Trenger ikke noe sånn überspees, bare en genser som er go' å ha på og ikke så forbanna svær eller noe sånnt :p

BAH... Nå fant jg ut at jeg ikke har penger! Der gikk den i dass... *grine*

Gjest mafister
Skrevet

Sosohal:

Selvfølgelig er jeg hjemme enda. Skal være hjemme helt til klokken 19.00 jeg, så tar vi bussen :yes:

Har planlagt å drikke femten kopper te før den tid, vi har så god te i dag :thumbs:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...