Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her diskuterer vi piller, ser jeg? Pass på, at om de inneholder paracetamol, så er det lett å ta en overdose... 20 vanlige paracet regnes som en farlig dose.

Men, om du knuser paracet'ene, og legger i et glass vann og rører, og lar stå i kjøleskapet et døgn ca, og så kjører blandingen igjennom et kaffefilter, og kast det som blir filtrert ut. Vannet som er igjen, inneholder mengder med kodein, som brukes i fremstillingen av bl.a. Morfin og Heroin :)

Skrevet
Her diskuterer vi piller, ser jeg? Pass på, at om de inneholder paracetamol, så er det lett å ta en overdose... 20 vanlige paracet regnes som en farlig dose.

Men, om du knuser paracet'ene, og legger i et glass vann og rører, og lar stå i kjøleskapet et døgn ca, og så kjører blandingen igjennom et kaffefilter, og kast det som blir filtrert ut. Vannet som er igjen, inneholder mengder med kodein, som brukes i fremstillingen av bl.a. Morfin og Heroin :)

prøvd det selv eller?

kommer meg ikke på nett ennå,har ikke orket å mase på bruttern,første han gjør når han kommer hjem er å legge seg så...

mase litt i dag da,om han er våken...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

God morgen. Nok en dag med sykdom.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
20 vanlige paracet regnes som en farlig dose.

20 Paracet er en dødelig dose, ikke en "farlig" dose.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
20 paracet er sjelden dødelig, men det kan skje, Ikke tro på alt som står bakpå pakken! :p

Var en her som døde av 11 stk og en annen av 7 stk.

Skrevet
20 paracet er sjelden dødelig, men det kan skje, Ikke tro på alt som står bakpå pakken! :p

Var en her som døde av 11 stk og en annen av 7 stk.

Ikke bra å si sånt til folk som allerede er selvdestruktive :p

Uansett, jeg begynte på skolen 12.15, og sluttet 12.20 fordi vi ikke hadde lærer. Mye vits i at jeg sto opp. Nå fryser jeg og er blå på leppene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...