Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes man skal få customtitle basert på prosent i hver kategori. Så hvis man f.eks har mest poster i søppel får man tittelen "Søppelmann/dame" eller "lasaron".. om man har i UNIX får man f.eks "Linux-guru" elns.. så slipper vi spamming fra folk som vil ha customtitle basert på antall poster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer aldri til å bli gjennomført.

Da kommer ALLE til å klage på at de ikke får CT og moderatorene får ekstra jobb og får de det så gjør de det ikke.

Skrevet
Det avr det da, jeg har ihvertfall bedt Aleks (aka allyse) ha det i bakhodet, spørsmålet er om det ikke forblir i bakhodet :grumpy:

Administratorene har store bakhoder med plass til mange kreative ideér.

Gjest mafister
Skrevet

Det var en stilig idè!

HIM - Razorblade Kiss :woot:

Gjest mafister
Skrevet

Heldig, altså. Gleder meg til å bli frisk. Har mistet tre kilo på å være syk. :grumpy:

Da skal jeg spise kylling og bakt potet med hvitløkssmør! :mrgreen:

Skrevet (endret)
Heldig, altså. Gleder meg til å bli frisk. Har mistet tre kilo på å være syk.  :grumpy:

Da skal jeg spise kylling og bakt potet med hvitløkssmør! :mrgreen:

Har vært syk over en uke jeg :/ er snart frisk tror jeg, var på skolen i dag :))

Ellers så føler jeg med deg :))

EDIT: HIM - Razorblade - Kiss

Endret av HalTan
Skrevet (endret)

haw haw Tor, gotta stay in teh matrix :p

sang: The Offspring - Feelings :))

btw Thea, det er første gang jeg har hørt en jente bli sur for å gå ned i vekt ;)

Endret av HalTan
Skrevet

Nei, vi har ikke det..!

Jeg må si en ting, selv om det/den sikkert ikke er godt for noe..: DrDoogie er seriøst begavet når det gjelder humor... Blir nødt til å starte en fanklubb eller.no snart ;) Go furries!

Skrevet
Nei, vi har ikke det..!

Jeg må si en ting, selv om det/den sikkert ikke er godt for noe..: DrDoogie er seriøst begavet når det gjelder humor... Blir nødt til å starte en fanklubb eller.no snart ;) Go furries!

DrDoogie fanklubben er nå stiftet :))

Go furries!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...