Jooakim Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Håper virkelig for hennes del at det går bra til slutt det gjør nok alle
Blax Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ja, jeg og..hørte på Jeff Buckley - Hallelujah mens jeg leste innleggene..
Jooakim Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) hadde de slått deg å? btw: mener thea ikke blax Endret 10. august 2004 av TheMasteR
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Det er utrolig leit. Men eg kjenner det koker inni meg når eg leser. Hadde eg hatt en slik far hadde eg vært i fengsel nå.
Jonki Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 kan ikke fatte at en far kan slå sin kone og hate sin datter så mye, sånt er forkastelig og motbydelig. jeg hadde rett og slett mørbanka han. jeg håper for din og din mors del at det går bra.
SupremeX Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) kan ikke fatte at en far kan slå sin kone og hate sin datter så mye, sånt er forkastelig og motbydelig. jeg hadde rett og slett mørbanka han. jeg håper for din og din mors del at det går bra. Det er mye vi ikke skjønner, når det gjelder slikt. No offence, Thea. EDIT: TheMasteR: det kan være vanskelig å si slikt til politiet, spesielt når det gjelder din egen familie. Man tror ofte at alt vil løse seg, bare man gir det tid. Men uansett, det er fortsatt, om jeg får lov til å si det, SYKT å drive med fysisk mishandling mot folk, spesielt din egen familie. Endret 10. august 2004 av SupremeX
Jooakim Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 kan ikke fatte at en far kan slå sin kone og hate sin datter så mye, sånt er forkastelig og motbydelig. jeg hadde rett og slett mørbanka han. jeg håper for din og din mors del at det går bra. egentlig bør din mor få en slutt på dette! hun BØR virkelig si det til politiet! Hva er grunnen til at han slo hun egentlig? er foreldrene dine norske?
b-real Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) Ja, Thea har egyptiske "aner". Hun var der på feire for de som ikke fikk det med seg. En annen kultur og annet kvinnesyn...som igjen skaper problemer. Dog, jeg tror kanskje vi ikke skal spekulere alt for mye heller.. Edit: fant forresten roskilde-lighteren min Endret 10. august 2004 av B|Real
krizkriz Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Forresten fant igjen roserock armbåndet mitt (festival i Horten) Noen som forresten har lagt merke til HalTans stadig endrende avatar?
kaiern Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) Noen som forresten har lagt merke til HalTans stadig endrende avatar? Aldri ganske gøy Endret 10. august 2004 av kaiern
Blax Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 nejs..men god natt nå..skal opp og bade i morgen og
BeFs Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hmm.. Kjipe greier Thea! Satt nettopp og pratet på MSN med den koseligste jenta jeg noen gang har snakket med . (har sett henne på webcam også, hun er nyydelig) Hun er 15år, har vært på kjøret i 4-5 år, har tydeligvis sluttet nå. Faren hennes banker henne, moren har kreft og broren er narkovrak. Selvmords tanker har strefet henne lenge.. Har lovt henne at når hun slutter på ungdomsskolen (et år til), så skal hun få flytte hjem til meg og få begynne på et bedre liv. Jeg ser ikke noe problem i at hun flytter til meg. Vi har pratet seriøst om dette ganske lenge.. Skal dra sørover og besøke henne snart har jeg bestemt meg for. Noen som synspunkter på dette?
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 nejs..men god natt nå..skal opp og bade i morgen og Hehe god natt. Skal legge meg nå også. Fant fram snorkel/svømmeføtter og greier. Skal ta med kikkert og digicam. Fikk tatt bilde forrige dagen med å sette digicam linsen inntil kikkerten. blir sikkert noen bilder av det. :!: God natt.
SupremeX Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) Nei, nå faller øyelokka mine, og likevel sitter jeg her Køya neste.... natta folkens edit: BeFs: Flott at du bryr deg, men er du sikker på at du vil dette for hennes skyld? Isåfall, så gir jeg deg iallefall min fulle støtte Endret 10. august 2004 av SupremeX
Jonki Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hmm.. Kjipe greier Thea! Satt nettopp og pratet på MSN med den koseligste jenta jeg noen gang har snakket med . (har sett henne på webcam også, hun er nyydelig) Hun er 15år, har vært på kjøret i 4-5 år, har tydeligvis sluttet nå. Faren hennes banker henne, moren har kreft og broren er narkovrak. Selvmords tanker har strefet henne lenge.. Har lovt henne at når hun slutter på ungdomsskolen (et år til), så skal hun få flytte hjem til meg og få begynne på et bedre liv. Jeg ser ikke noe problem i at hun flytter til meg. Vi har pratet seriøst om dette ganske lenge.. Skal dra sørover og besøke henne snart har jeg bestemt meg for. Noen som synspunkter på dette? befs : tror du det vil funke? det med flyttinga osv, tenker også på alderen
Anbefalte innlegg