Anette_ Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Natrium: oki, var noen som kanskje kunne vært 15 som sykla rundt på kveldene så jeg håpa at det ikke var deg siden jeg sa stygge ting om dem rett foran tryne dems PS: Kan ikke alle herfra komme på svelvikdagene neste år..?
Anette_ Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 JESS, JESS, JESS FOLKENS!!!!!!!!! Da var jeg endelig hjemme i norge igjen etter mitt 7 uker lange megastygge opphold i Spania.... Drittlei det møkkalandet nå ass... Var nesten ingen jeg kjenner der nede i år. og det var abre skikkelig kjipt. Selv om det var deilig de første 3 ukene. Ellers da, går bra med forumfolket? Hei Velkommen hjem
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Natrium: oki, var noen som kanskje kunne vært 15 som sykla rundt på kveldene så jeg håpa at det ikke var deg siden jeg sa stygge ting om dem rett foran tryne dems PS: Kan ikke alle herfra komme på svelvikdagene neste år..? da var det i alle fall ikke meg.. så skjenert som jeg er.. men skal være der mer til neste år..
scoot Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) .. erre så morsomt a? Noe chicks der? Søstern din f.eks ? Endret 8. august 2004 av Sc0oT
b-real Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 haddis: Jaok...hva skal du ha As if Kan jeg låne din gamle? Den crazy fyren? Nei. Ser jeg de blir brukt så fjerner jeg de selv.
scoot Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 haddis: Jaok...hva skal du ha As if Kan jeg låne din gamle? Den crazy fyren? Nei. Ser jeg de blir brukt så fjerner jeg de selv. .. Er det ikke fri bruk av avater? Eller har vi ikke lov til og bruke moderator avatar ?
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 bare en liten advarsel.. de lefsene som jeg satt å kasta inn i den 150mm vifta mi.. de er farlige.. fikk nettopp en i øyet.. det svei!!! men trur jeg fortjente det.. nå er vifta mi helt tilgrisa å..
scoot Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 bare en liten advarsel.. de lefsene som jeg satt å kasta inn i den 150mm vifta mi.. de er farlige.. fikk nettopp en i øyet.. det svei!!! men trur jeg fortjente det.. nå er vifta mi helt tilgrisa å.. Lol, ikke kast mat i vifta mer du
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 .. erre så morsomt a? Noe chicks der? Søstern din f.eks ? har ikke søster..
scoot Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 .. erre så morsomt a? Noe chicks der? Søstern din f.eks ? har ikke søster.. Den var ment til Anette_ , men du din frekkas, snek inn en post i mellom Tenkte jeg skulle la vær og quote smartingen jeg synd du ikke har søster da ;P
Anette_ Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Sc0oT: Masse chickc, kan ta med meg søss ut til neste år jeg Natrium: Neste år må du være med ut og feste da Det går nattbusser mot sande så du kan bare ta halv tre bussen hjem til familien din!
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Sc0oT: Masse chickc, kan ta med meg søss ut til neste år jeg Natrium: Neste år må du være med ut og feste da Det går nattbusser mot sande så du kan bare ta halv tre bussen hjem til familien din! skal tenke på det..
Staalkontroll Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jepp, da antar jeg at ingen har lyst å mekke en avetar til meg... Hadde jeg bare vært Jente...
scoot Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Sc0oT: Masse chickc, kan ta med meg søss ut til neste år jeg Natrium: Neste år må du være med ut og feste da Det går nattbusser mot sande så du kan bare ta halv tre bussen hjem til familien din! heheh.. Søstra di er 14 sant? .. Hvor i landet holder dere til egentlig ? @ haddis, bare og finne en homo det.. ARE THERE ANY GAY PEOPLE HERE? Endret 8. august 2004 av Sc0oT
Anette_ Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jepp, da antar jeg at ingen har lyst å mekke en avetar til meg... Hadde jeg bare vært Jente... Kan mekke en jeg Hva vil du ha på den?
Staalkontroll Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jepp, da antar jeg at ingen har lyst å mekke en avetar til meg... Hadde jeg bare vært Jente... Kan mekke en jeg Hva vil du ha på den? Hva som helst
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) haddis: http://home.online.no/~kaaaaa/images/webcr...mages/dverg.jpg edit: den er litt får stor da.. 27 k Endret 8. august 2004 av Natrium
Anette_ Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Sc0oT: 15 neste sommer, og vi bor her: http://www.svelvik-strommen.no/omrade.html Inni den røde sirkelen på den kartet med farger.. Haddis: Send masse fine bilder av deg så fikser jeg noe ps. jeg er utrolig lite kreativ
Staalkontroll Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 haddis: http://home.online.no/~kaaaaa/images/webcr...mages/dverg.jpg edit: den er litt får stor da.. 27 k Vi har jo alle vår smak... Men ikke no slikt da....*hint hint*
Anbefalte innlegg