Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wh1te: det var litt av et sammentreff! Tok akkurat bilde av kameraten min som sovna på min sofa! Legg merke til at han forsatt har ørepropper i og ser på film, lol! Han skjønner sikkert ikke mye når han våkner med masse lyder og stemmer rundt seg :!:

hehe1.jpg

hehe2.jpg

Skrevet
Nesten like mange som meg...

Men seriøst, offer hiver du ikke boksene etter dem er tomme?

Fordi 200 bokslokk gir deg en gullboks fra Gothiatek.

Trodde det var 100 jeg? Og er det bare lokkene? Jaja. *Starte å samle**

BTW: tastisset mitt er ødelgagt, og sitter på et gammelt, dritdårlig et, så om noen i Oslo traktene har et gammelt som er greit å skrive på å gi bort / selge for en billig penge, kontakt meg...

Skrevet
:lol: !.. kompisen min hakke sovna enda :roll: ... RIktig nok har LAN`et nettop begynt da! :D:evil:

Det værste du kan gjøre mot kamerater som sovner må være at man binder han fast og tar en surprise bukkake på han!

:roll:

:hmm::thumbdown:

Skrevet

hadde jeg bare hatt annet kamera en webcam`et så hadde bildene kommet :p Men skal til hans hus imorra (bytter på det ) , kanskje det blir noe da ;D

Skrevet
Det værste du kan gjøre mot kamerater som sovner må være at man binder han fast og tar en surprise bukkake på han!

Bukkake :sick:

Bedre å ta vaskemiddel i nesa på de, så sitter dem å nyser å 2 timer :devil:

Skrevet

Kanskje like greit å ligge unna hele forumet en stund, til de har oppgradert serveren og bytta ISP....

For nå går det f##n meg treigere enn med analog modem her! :realmad:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...