Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
det var ett design bilde. Lue skulder og flagg har samme retning.. interessant?

Eh, ok?

la nå han tro at han fikk beskjed at det skal være sånn og at det er en del av noe stort :green:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han mente at motivet på bildet var kunstig oppstilt, "designet". Han så dette, fordi han går på en medialinje av noe slag. Det er jo forsåvidt å vente at bildet var oppstilt, det var jo et portrettbilde.

Skrevet

slik.jpg

Jeg sa feil.. flagget har motsatte linjer da men.

Linjer gir bevegelser. Du kan få øyet til å bevege seg dit du vil ved å bruke linjer.

Bevegelse gir system og en mening... ting står liksom i forhold til hverandre. Du tolker flagget i sammenheng med personen.. om flagget hadde stått... ved siden av i ett hjørne ville det blitt mer som en egen enhet.

jaja.. si noe artig. Kjeder meg med å passe unger hos nabo.

Skrevet

siste mediaoppgave var å skrive 2 siders 12 punkt bildeanalyse.

JEg valgte plakat da men. Det er ganske enkelt... Men det er vanskelig for mange å godta ting liksom.Ingen gidder å skisse og gjøre en prosess, de bare lager noe som ser fint ut uten å tenke.

Mange liker å føle.. som fks sinne og hevnfølelse, jeg og seff,,, men jeg syns det er interessant å tenke på HVORFOR du føler framfor å bare føle. MAO være objektiv.

kjedelig prat kanskje... jeg kjeder meg

Skrevet
Her var vi hyggelige :thumbdown:

Noen som har sett "School of Rock"?

Så den igår, igrunn en grei og morsom film :)

Ja den var grei nok den.. morsom han fyren fra Tenacious D :)

Skrevet

Hva er casen med at alle flamer Åsmund for å legge fram interessant informasjon om det bildet? Geez, what is this coming to..?

__

ring ring ring ring ring ring ring BANANAPHONE!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...