Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

BeFs: Hehe, tenkte på det...

Forresten, er det smisking hvis man hadde bedt alle moderatorene (ol.) fra hw.no på sitt eget LAN?

Mr. Ueland: Tolket BeFs på den måten at han sa ifra til meg om å svare med to innlegg etterhverandre, og så gjorde du det samme rett etter på...

Endret av schmelck
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leser lengere oppe der jeg irriterte meg litt over at schmelck postet to poster etter hverandre så skjønner du.. :whistle:

Skrevet (endret)
Ikke verst!

Skikkelig go' jente detta ;)

Yess! :thumbup:

schmelck: Nei, det kalles en sosial sammenkomst

Da vet jeg det, ;)

EDIT: Mr.Ueland: sjekk hjemmesiden min, (ang. LAN). Få se hvor mange som vil komme!

Endret av schmelck
Skrevet

Nå over til noe annet.. Pokker så kjedelig det er å ta backup av bærbaren for så å installere win2k på nytt. Har bare en 10mbit hub på rommet og ikke lange nok kabler til 100mbit switchen på stuen. :cry:

Ikke gidder jeg å flytte stasjonæren heller..

Skrevet
Nå over til noe annet.. Pokker så kjedelig det er å ta backup av bærbaren for så å installere win2k på nytt. Har bare en 10mbit hub på rommet og ikke lange nok kabler til 100mbit switchen på stuen. :cry:

Ikke gidder jeg å flytte stasjonæren heller..

Det kalles: kjipt... Evt brenne ut backup?

Skrevet (endret)

Schmelk: du bør skifte font til Verdana og sette opp størrelsen minst to hakk på siden din. Klarer ikke lese den i den størrelsen, samt det er times (*spy*). :)

Endret av HalTan
Skrevet

Det er bare rundt 15GB som skal ut, ikke noe pes å bruke 21-22cder på det. Spesielt når det er så rask brenner som 24x :D. (litt ironisk)

Skrevet

HalTan: den siden er ment å være et "makkverk". Sjekk hvor mange frames jeg faktisk har på den siden! :lol:

Har "oppdatert" den 0 ganger, men skal vurdere å gjøre noe med det siden det er deg og du er så flink! :love:

Skrevet
Eg kommer jo ikke inn på favoritt utestedet mitt etter at en vakt der fikk føle min vrede.  :(

Fortell :)

høres ganske saftig ut

Hvis du faktisk LESER so3 så får du med deg det som skjer..

hmm begynne å lese so3 bare 700-800 sider :scared:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...