Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke reis da RBK! *tihi* GLHF MacGyver! Mr.Ueland, hva har du å si om saken med Wirak?

Hva har skjedd med mlwirak?

Har ikke tenkt å si noenting jeg, vi er bare ganske lei av brukere som skal holde på med provoseringer hele tiden, B|Real forklarte det bra for meg så dermed sier jeg ikke mer om det. Andre spørsmål kan tas over PM eller mail om det skulle trenges ;)

Våkner av å tenke på Yatta, nesten plagsomt men blir jo i godt humør av sangen :w00t:

Skrevet (endret)

Jeg vil bare få avkreftet at det Thea gjør er noe "skummelt", for de som er bekymret. Tror ikke jeg skal si mer enn at det ikke er noen grunn til å bekymre seg, så vidt jeg vet. :)

Endret av HalTan
Skrevet
Jeg vil bare få avkreftet at det Thea gjør er noe "skummelt", for de som er bekymret. Tror ikke jeg skal si mer enn at det ikke er noen grunn til å bekymre seg, så vidt jeg vet. :)

Godt å høre! :thumbs:

Skrevet

Takk... :)

Skrevet (endret)

Men litt modifisering av teknikken klarte jeg det med en genser også!

denne skulle egentlig havnet i "brette t-skjorte tråden..

er ikke helt min dag i dag!

Endret av Kenny000
Skrevet

Mh, søndag. Nå skal jeg i familiemiddag. Så skal jeg hjem og spille BF:V igjen.

Hey, jeg har bare skrevet 700 innlegg på 2+ år! Latterlig! Hirr. :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Da var maskinen oppe å gå igjen etter et heftig virusangrep som tok knekken på harddisken. Nå er samtlige oppdateringer i tillegg til SP1 installert og alt er bare velstand.

Skrevet
Da var maskinen oppe å gå igjen etter et heftig virusangrep som tok knekken på harddisken. Nå er samtlige oppdateringer i tillegg til SP1 installert og alt er bare velstand.

og slik er det i en uke hvor det kommer et nytt virus som ødelegger alt igjen

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

og slik er det i en uke hvor det kommer et nytt virus som ødelegger alt igjen

Neida, nå tar jeg forhåndsregler.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...