Gå til innhold

Satanistmiljø i Norge?


Anbefalte innlegg

 

 



Finnes det et skikkelig miljø i Norge?
Ønsker å melde meg inn i den sataniske kirken, men finner bare utenlandske registreringsskjemaer.
Selv ønsker jeg å helst melde meg inn i en norsk avdeling


Satanisme-miljøet i Norge er dødt for lenge siden.


Puss, satanistkirken, du mener Church of Satan.

Den er 100% ateistisk. Endret av LiamH
Dobbelt-post flettet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Er kommunismen en "reel åndsmakt"?

 

Vil vel anta at det ikke er noen konkret ond ånd som heter "kommunisme". Men at det står åndsmakter BAK kommunismen og egentlig de fleste ting, er nokså klart.

 

Husker fra Sagaen om Isfolket at en mann skulle ordne opp i et hus, og på et punkt fikk han se det sanne åndelige innholdet i huset. Det var altså en heks som hadde laget en trollskog, og han kunne se at røttene gikk ut fra kjellerne i huset. Røttene vokste ut fra mennesker som hun hadde drept.

Men i praksis var ikke noe av dette synlig, i praksis så man bare ei sjarmerende dame som bodde i skogen. Den åndelige realiteten var mye mer skremmende.

Nå har dette eksempelet et feil utgangspunkt, men ofte er det slik at de åndelige realitetene er mye mer interessante enn hva man blir bedratt med daglig.

 

 

 

Sagaen om isfolket er ikke sakprosa om du trodde det men skrevet fritt etter fantasi. Litt viktig å være i stand til å skille fantasi og fakta, så fort du klarer dette vil du gå ifra å være religiøs til å bli ateist du også.

 

Når det er sagt kan jeg vel legge til at, nei, kommunisme har ingenting med noen åndsmakter å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

kommunisme har ingenting med noen åndsmakter å gjøre.

 

 

Kommunismen/sosialismen er kamuflert satanisme, og det står mao onde åndsmakter/demoner bak denne ideologien.

 

Karl Marx var også satanist.

 

Han ble født i en kristen familie, men ble selv satanist.

 

http://www.wnd.com/2010/11/232217/

 

https://archive.org/details/MarxAndSatan

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...