Gå til innhold

Emirates Cup 2014 kamptråd


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La Falcao stå alene. Bra Koscielny/Debuchy!

 

Forøvrig med spillere som Arteta, Cazorla, Wilshere og Giroud så spiller vi så vanvittig sakte/overkomplisert kontra i går når vi spilte med Flamini som anker og med Campbell + Chambo på kantene og Sanogo på topp.

 

Endret av Stefan_B
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig. Virker som at midtbanen er fraværende, noe den forsåvidt er siden vi kun har Arteta som DM. Det er helt tomt på midtbanen og ingen som kan gå inn i taklinger. Cazorla suger defensivt og utgått på dato etter min mening. Hele venstresiden vår med Monreal og Cazorla var dårlig. Giroud er bare treg og klønete. Sanchez er en mer klinisk avslutter og burde få spissrollen.

 

Chambers markerte ikke Falcao på headingen og sto en halvmeter bak han, men ellers gjort det bra.

 

Jeg håper nesten vi taper denne kampen stort. Da får Wenger kanskje opp øya. For her må det virkelig utskiftninger om vi skal ha en sjans til seriegull.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Svak omgang. Alt for lett for Monaco, spesielt ned høyresiden for dem. Skulle ønske vi kunne kjøpt en ung og talentfull venstreback, da vi ikke har noen spesiellt gode i akademiet og Monreal synes ikke er god nok for Arsenal. Giroud er tydelig ikke matchfit, men han er den mest frustrerende spilleren å se på når han har en dårlig kamp. Chambers er jeg forøvrig mektig imponert over. Har knapt gjort en feil, og er meget solid. Stor framtid for den gutten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper nesten vi taper denne kampen stort. Da får Wenger kanskje opp øya. For her må det virkelig utskiftninger om vi skal ha en sjans til seriegull.

 

Haha, du er så latterlig til tider. Wenger har 1000 ganger mer peiling på hvor svakhetene våres ligger enn deg, og alle andre. Han kommer hvertfall ikke til å endre mening fra en fuckings preseason match hvor 70% av spillerne ikke er matchfit. Heldigvis har Wenger sett på fotball i mange tiår, og ikke bare i en knapp måned i motsetning til visse andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Haha, du er så latterlig til tider. Wenger har 1000 ganger mer peiling på hvor svakhetene våres ligger enn deg, og alle andre. Han kommer hvertfall ikke til å endre mening fra en fuckings preseason match hvor 70% av spillerne ikke er matchfit. Heldigvis har Wenger sett på fotball i mange tiår, og ikke bare i en knapp måned i motsetning til visse andre.

 

 

Jeg trodde du hadde blokkert meg? :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Haha, du er så latterlig til tider. Wenger har 1000 ganger mer peiling på hvor svakhetene våres ligger enn deg, og alle andre. Han kommer hvertfall ikke til å endre mening fra en fuckings preseason match hvor 70% av spillerne ikke er matchfit. Heldigvis har Wenger sett på fotball i mange tiår, og ikke bare i en knapp måned i motsetning til visse andre.

 

 

Jeg trodde du hadde blokkert meg? :)

 

 

Jeg trodde du hadde blokkert meg? :)

 

Forresten så ligger Chelsea 2-0 under mot Werder Bremen, og de har "alle" som favoritter til seriemestere. Slutt å lese deg så jævla inn i preseason, enten det går bra eller dårlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Haha, du er så latterlig til tider. Wenger har 1000 ganger mer peiling på hvor svakhetene våres ligger enn deg, og alle andre. Han kommer hvertfall ikke til å endre mening fra en fuckings preseason match hvor 70% av spillerne ikke er matchfit. Heldigvis har Wenger sett på fotball i mange tiår, og ikke bare i en knapp måned i motsetning til visse andre.

 

 

Jeg trodde du hadde blokkert meg? :)

 

 

Jeg trodde du hadde blokkert meg? :)

 

Forresten så ligger Chelsea 2-0 under mot Werder Bremen, og de har "alle" som favoritter til seriemestere. Slutt å lese deg så jævla inn i preseason, enten det går bra eller dårlig.

 

 

Hva "alle" mener er ikke relevant. Arsenal skal ikke ha som ambisjon å havne på en fjerdeplass i år igjen. Eller..? Vi har alle forutsetninger for å kjempe om seriegullet. Vi har nedbetalt stadium og har masse midler å bruke på klassespillere, derfor bør vi gjøre det mens vi fortsetter med spillerutviklingen av de unge talentene.

 

Du kan ikke komme å si at jeg ikke har peiling uten og komme med en forklaring på hvorfor det jeg sier er galt. Hvis du er eksperten her så må du gjerne opplyse oss andre om hva som er "rett" i dine øyne.

 

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hva "alle" mener er ikke relevant. Arsenal skal ikke ha som ambisjon å havne på en fjerdeplass i år igjen. Eller..? Vi har alle forutsetninger for å kjempe om seriegullet. Vi har nedbetalt stadium og har masse midler å bruke på klassespillere, derfor bør vi gjøre det mens vi fortsetter med spillerutviklingen av de unge talentene.

 

Du kan ikke komme å si at jeg ikke har peiling uten og komme med en forklaring på hvorfor det jeg sier er galt. Hvis du er eksperten her så må du gjerne opplyse oss andre om hva som er "rett" i dine øyne.

 

 

Nå roter du fælt, kompis. Jeg sier at du leser deg for mye inn i preseason kamper, jeg har ikke nevnt noe om Arsenal sine ambisjoner. Men jeg forventer ikke at du skal vite at preseason ikke er annet enn oppladning til sesongnen, du begynte jo tross alt å følge med på fotball den 30. mai. Det er din første preaseason, så du er unnskyldt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...