Gå til innhold

Augustfest 2014 - Oys - Fra noob til glad amatør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3. August, her likte jeg spoilerbilde. Dersom du kutter bort skiltet til venstre for fyret, blir det veldig bra. Grunnen er at det forteller noe med fyret i forgrunnen og kranene i bakgrunnen. Skiltet blir for "mye" og forstyrrer syns jeg. Det er noe å se på. Bilde du valgte blir fort veldig kjedelig.

 

Fint bilde 4. august også.

 

Bilde 5 og 6 var veldig fine. Bra komposisjon og bra med luft rundt fokus. Ville ikke kuttet noe i de to bildene.

Lenke til kommentar

3. August, her likte jeg spoilerbilde. Dersom du kutter bort skiltet til venstre for fyret, blir det veldig bra. Grunnen er at det forteller noe med fyret i forgrunnen og kranene i bakgrunnen. Skiltet blir for "mye" og forstyrrer syns jeg. Det er noe å se på. Bilde du valgte blir fort veldig kjedelig.

 

Fint bilde 4. august også.

 

Bilde 5 og 6 var veldig fine. Bra komposisjon og bra med luft rundt fokus. Ville ikke kuttet noe i de to bildene.

Ja, hadde det ikke vært for skiltet til venstre så hadde jeg nok valgt det bildet i stedet. Husker jeg prøvde å crop'e det ut, men syntes da at fyret kom altfor nærme kanten. Prøvde igjen nå, ble kanskje ikke så ille?

 

 

post-53408-0-70206900-1408120064_thumb.jpg

 

 

Takk for forslag til forbedringer, settes alltid pris på!

Lenke til kommentar

 

3. August, her likte jeg spoilerbilde. Dersom du kutter bort skiltet til venstre for fyret, blir det veldig bra. Grunnen er at det forteller noe med fyret i forgrunnen og kranene i bakgrunnen. Skiltet blir for "mye" og forstyrrer syns jeg. Det er noe å se på. Bilde du valgte blir fort veldig kjedelig. Fint bilde 4. august også. Bilde 5 og 6 var veldig fine. Bra komposisjon og bra med luft rundt fokus. Ville ikke kuttet noe i de to bildene.

Ja, hadde det ikke vært for skiltet til venstre så hadde jeg nok valgt det bildet i stedet. Husker jeg prøvde å crop'e det ut, men syntes da at fyret kom altfor nærme kanten. Prøvde igjen nå, ble kanskje ikke så ille?

Takk for forslag til forbedringer, settes alltid pris på!

Den crop-en ble bra :) Endret av Epp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...