Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, med unntak av en person som går i Kongsvinger. De sier det er godt miljø i Bodø, og bodø er et lite sted så man blir godt kjent ?

Åja, synd. Trenger virkelig en treningspartner i innspurten... Min partner droppet ut for 3mnd siden... Merker det er vanskelig å legge på kilo f.eks. om man er alene og blir "stuck" ?

Har prøvd svømmebassenget på rosten ja(og boblebadet og badstuen såklart). Veldig kjekt med basseng inkludert i 3T!

Lenke til kommentar

Ja, med unntak av en person som går i Kongsvinger. De sier det er godt miljø i Bodø, og bodø er et lite sted så man blir godt kjent

Åja, synd. Trenger virkelig en treningspartner i innspurten... Min partner droppet ut for 3mnd siden... Merker det er vanskelig å legge på kilo f.eks. om man er alene og blir "stuck"

Har prøvd svømmebassenget på rosten ja(og boblebadet og badstuen såklart). Veldig kjekt med basseng inkludert i 3T!

Endelig noen som har tatt til formuft å kommer oppover til Bodø!:)

Lenke til kommentar

 

Ja, med unntak av en person som går i Kongsvinger. De sier det er godt miljø i Bodø, og bodø er et lite sted så man blir godt kjent

Åja, synd. Trenger virkelig en treningspartner i innspurten... Min partner droppet ut for 3mnd siden... Merker det er vanskelig å legge på kilo f.eks. om man er alene og blir "stuck"

Har prøvd svømmebassenget på rosten ja(og boblebadet og badstuen såklart). Veldig kjekt med basseng inkludert i 3T!

Endelig noen som har tatt til formuft å kommer oppover til Bodø!:)
Haha, såklart :D Endret av Christinan
Lenke til kommentar

DETTE gleder jeg meg til! Er 22 år! Har søkt og går og venter på at dagene skal flyve til vi får beskjed om opptak osv.... Noen som har noen nyttige tips til alt hva som er relevant? Har trent mye styrke i det siste - så jeg er sikker på jeg ligger godt an på styrketestene. Kondisjonen er litt verre - men jobbes med. :-)

 

Har forøvrig vekterutdanning og selvforsvarskurs i min bakgrunn .. Kommer dette godt med ?

 

Er det noen som har informasjon til hvordan intervjuet ifht personlig egenhet foregår? Går å pugger på Frp representantene ihvertfall.. Hehe. Er SYKT gira på å bli politi og jobbe med fantastiske menneskevesener!

 

Tips mottas hjertelig om det er noe viktig å tenke på... :-)

 

Ha en fin ettermiddag alle :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan ha gjort deg mange fine erfaringer som vekter som vil komme godt med. Ellers stille du ikke noe særlig sterkere av å være vekter, og ikke finn på å dra opp det at du har selvforsvarskurs på intervjuet iallefall. :) Ingen vits i å pugge stortingsrepresentanter, slikt blir du ikke spurt om lengre. På intervjuet gjelder det kun å være seg selv og svare ærlig. Tenk over hva som er dine sterke og svake sider, og ikke finn på noe, da blir du fort avslørt.

 

Ellers er det som du sier, tren kondis. Det får du mye igjen for. Tren også mye svømming og dykking/livredning.

Lenke til kommentar

 

 

Haha, tusen takk for svar! Legetime imorgen tidlig :)

Var så spent på selve legetimen at pulsen tilsa at jeg nettopp hadde løpt intervall.. han trodde det var noe galt med meg,haha. Masse lykke til :)
Haha utrolig spent selv!

Men tusen takk, får krysse fingrene på at alt er greit :D

Lenke til kommentar

Har dere en backup-plan hvis det ikke skulle gå?

Noen studenter som kan svare på hva som er lurt? Orker ikke å gå hjemme et år. Er i Forsvaret nå :)

Såklart er det lurt! Jeg tok "backup-planen" før jeg begynte på phs. Startet med en utdanning før jeg hoppa over. Det er demotiverende å gjøre noe annet enn hva man har lyst til; men et alternativ til phs må man nok tenke seg til.

 

å daffe bort årene for at man ikke kommer inn et bare tull. Hvordan gikk legesjekk?:)

Lenke til kommentar

 

Har dere en backup-plan hvis det ikke skulle gå?

Noen studenter som kan svare på hva som er lurt? Orker ikke å gå hjemme et år. Er i Forsvaret nå :)

Såklart er det lurt! Jeg tok "backup-planen" før jeg begynte på phs. Startet med en utdanning før jeg hoppa over. Det er demotiverende å gjøre noe annet enn hva man har lyst til; men et alternativ til phs må man nok tenke seg til.

 

å daffe bort årene for at man ikke kommer inn et bare tull. Hvordan gikk legesjekk?:)

Ja, jeg må selvfølgelig ha en backup, må bare finne ut hva som er lurest :D

 

Legesjekken gikk bra! Fant ut at legen jeg var til var legestudent da.. Så ble litt stressa over autorisasjonen, men en annen lege skulle også signere fikk jeg beskjed om. (Studenten var også autorisert, men slik at det ikke skulle være noe tvil). Bekymrer meg litt over dette, men de sa det ikke skulle være noe problem. Skal tilbake å fylle ut resten imorgen sammen med henne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...