Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, liker det godt, men har en liten følelse av at den medfølgende silikonslangen er en liten halvmilimeter feil, som gjør pene bends litt mer vanskelig, men det er bare å plukke opp en ny silikonslange etterhvert (skal antageligvis ihvertfall jeg :) )

 

Har vært litt av og på når det kommer til sleeva kabler til GPU, men har noe sleeving på vei, så får vi se hvordan det blir. Eventuelt så blir det fra corsair, men det er jo litt dyrere såklart, og blir så mange ledninger til overs..

 

MSI-skiltet har også vært litt åpent spørsmål, blir litt presisjonsarbeid å få det grønt, men det vil jo passe bedre med helheten åpenbart, noe som jo er målet her :)

 

Ellers takk for at du tok en titt :) Blir noen oppdateringer etterhvert som jeg blir enda nærmere ferdig :)

Lenke til kommentar

Ja, liker det godt, men har en liten følelse av at den medfølgende silikonslangen er en liten halvmilimeter feil, som gjør pene bends litt mer vanskelig, men det er bare å plukke opp en ny silikonslange etterhvert (skal antageligvis ihvertfall jeg :) )

 

Har vært litt av og på når det kommer til sleeva kabler til GPU, men har noe sleeving på vei, så får vi se hvordan det blir. Eventuelt så blir det fra corsair, men det er jo litt dyrere såklart, og blir så mange ledninger til overs..

 

MSI-skiltet har også vært litt åpent spørsmål, blir litt presisjonsarbeid å få det grønt, men det vil jo passe bedre med helheten åpenbart, noe som jo er målet her :)

 

Ellers takk for at du tok en titt :) Blir noen oppdateringer etterhvert som jeg blir enda nærmere ferdig :)

Hvor fikk du tak i klar akryl tubing, btw? Finner den ikke på lager noe sted :S

Blir nok bra uansett, men det MSI skiltet ville jeg enten fjernet, eller malt!

Lenke til kommentar

Ok, takker!

Er en del andre sider som selger 12/10mm tubing, mens disse er 13/10mm, derfor jeg lurte ;)

For eksempel bitspower multi link, vil man da ikke kunne bruke med denne typen akryl

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...