Hundrelapp1 Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Regelen er vel strengt 10 bokser med porsjonssnus. Hva burde jeg gjøre hvis jeg har 5 bokser over kvoten (15 totalt), og blir stoppet i tollkontroll. Burde jeg nevne at jeg er 5 bokser over?Isåfall, hva er straffen/konsekvensene?
TheHawk Skrevet 25. juli 2014 Skrevet 25. juli 2014 Kjør på rødt og betal så slipper du å bekymre deg. 1
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Om du går på grønt og har over kvoten med deg og blir kontrollert, så beslaglegges alt og du får kanskje en bot for smugling. 1
KatrinaS Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Man får en bot for å smugle det inn i landet, og det som er over grensen blir konfiskert. Du kan også betale for å tolle det.
Mr Pepe Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Så lenge du ikke ser ut som osama bin laden, så skal det gå fint. Men de har blitt nazi nå og sjekker så og si alle. Lest vg? Har du ikke pass, kommer du ikke til norge heller Endret 26. juli 2014 av Mr. D
TheHawk Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Så lenge du ikke ser ut som osama bin laden, så skal det gå fint. Men de har blitt nazi nå og sjekker så og si alle. Lest vg? Har du ikke pass, kommer du ikke til norge heller Politiet har korrigert det med pass. Du skal alltids komme deg hjem igjen såfremt du har gyldig ID. 1
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. juli 2014 Skrevet 30. juli 2014 Man får en bot for å smugle det inn i landet, og det som er over grensen blir konfiskert. Du kan også betale for å tolle det. Alt blir beslaglagt og du får bot for å forsøke å smugle. Skal du fortolle, så skal du gå på rødt. Det nytter ikke å gå på grønt, så bli tatt og så gå tilbake på rødt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå