Gå til innhold

beste gaming tastatur med led


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg kan ikke svare for andre enn meg selv, men jeg har både G710+ og G510S og begge to er bra. Det er G710+ Jeg bruker mest siden at det er på hovedpc`en. Jeg gamer ikke noe særlig da, men jeg spiller EuroTruckSimulator 2 og det funker no bra der iallefall. Begge tasturene har bakrunslys, men G510S har i tillegg en liten skjerm på seg. Det har ikke G710+. Men så er også G710+ Mekanisk da. Litt uvant i begynnelsen siden at det bråker noe mer når man skriver, men det går bra. G710+ koster noen kr da, men G510S er litt billigere så det spørs hva man vil betale liksom.

Lenke til kommentar

CM Storm Trigger Z er et tastatur jeg er veldig fornøyd med. Aner ikke hvorfor bildene viser at det har rød bakgrunnsbelysning, men det kommer egentlig bare med hvit belysning.

 

Trigger Z har i likhet med G710+ brune taster og er veldig stødig. Jeg vurderte begge da jeg skulle kjøpe nytt tastatur, men gikk for Trigger Z fordi G710+ rett og slett ser heslig ut i mine øyne. Den store håndleddsstøtten er også veldig komfortabel.

 

Lenke til kommentar

Som sagt, kikk på lenken jeg sendte. Der står det godt beskrevet karateristikken til hver enkelt bryter. Der kan du velge hvor stive brytere du vil ha, om du vil ha med eller uten taktil feedback osv.

 

Etter å ha prøvd litt forskjellige knapper så synes jeg personlig at Cherry MX brown havnet best ut som en allsidig knapp for både skriving og gaming. De bråker lite i forhold til feks MX blue, har taktil feedback og er lette å trykke ned.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg CM Storm QuickFire TK med Cherry MX Brown brytere. Det er godt å skrive på, men jeg synes det bråker for mye. Har satt på o-ringer, uten at det hjalp så altfor mye. Jeg vet ikke hvor mye selve tastaturet har å si på lydnivået, mulig stålplaten som sitter under tastene gjør at det bråker mer enn nødvendig.

 

Jeg har også prøvd Cherry MX Red (Corsair Vengeance K65), og syntes selv det var noe bedre til spilling men verre å skrive på (ble mer skrivefeil).

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Det er et bra tastatur til en god pris. Rød bakgrunnsbelysning er ikke helt min greie, men...

 

En ting man bør være oppmerksom på ved dette tastaturet er at hvis man skal bruke piltastene må num lock skrus av, og piltastene vil lyse opp. Man kan altså ikke bruke piltastene uten bakgrunnsbelysning på disse. Eller omvendt, ved bruk av numpad'en er bakgrunnsbelysningen på piltastene avslått.

 

Edit: Et alternativ hvis ikke bakgrunnsbelysning er viktig.

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...