Gå til innhold

Fifa 2004


Anbefalte innlegg

Fikk i går Fifa 2004 til xbox. Endelig tenkte jeg. Men etter ett par kamper og noen mål fra ca 40 meter fant jeg raskt ut at det var fortsatt som før. Hvertfall i selve spillfasen. Selvsagt er det positivt med alle lagene og spillerene, men det er jo selve spillfasen som teller. Frisparkene fungerte fint. Og langspasningene var heller ikke så aller verst. Resten var en gigantisk skuffelse. Hvorfor får ikke EA Sport til å lage et spill som fungerer like bra som Pro Evolution Soccer? Til de av dere som har vurdert å kjøpe dette spillet, ikke gjør det. Få deg heller en PS2 og PRO EVO 3 og update disc slik at spillerne blir riktige. Noen andre som har spillt fifa 2004? Hva er deres mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

weird..jeg har spilt fifa 2004 demoen på PC.

Og jeg kan trygt si at det er det beste fotballspillet jeg har spilt i hele mitt liv.

Veldig bra. Alle spillerene ligner.

Corner; du har muligheten til å legge i på forkjellige steder.

Frispark er også bra

og dessuten så er den nå dribling.

Og keeperen kan gjøre tabber.

Lenke til kommentar

Prøvde også FIFA2004 demoen til PC. Hm...jeg ble ikke revet med denne gangen heller. Skuffet nå også. Men det hadde jeg også forventet. Veldig bra grafikk, men spillopplevelsen manglet. Føltes som om alle målene jeg scorte var like. Putte fra 30 meter, no problem. Blei for kjedelig gitt.....

 

Gleder meg heller til PES3 til PC, har allerede spilt mye på PS2 hos en kompis :woot:

Lenke til kommentar

Fifa 2004 er jo tusen ganger bedre enn 2003, driblesystemet er genialt, også den off the ball tingen, og veggpasning systemet er brilliant, når man blir god i det, og spiller med en like god kompis, spilles det virkelig som fotball...

 

og på xbox med world class keeper er det ikke lett å score, må være innovativ og dyktig... nytter ikke bare å skyte rett på som før i tiden...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd hele spillet enda, bare demo pluss patch. Og spillet var ok. Ikke noe mere.

2 ting:

 

1. Hvordan skyter dere når dere sier at dere klarer å score fra 30-40 meter?

 

2. EA må få europere til å lage spillet. Hva f*n vet de egentlig om fotball "over there"? Kanskje man da også hadde unngått at de kalte det soccer.

Lenke til kommentar

Har akkurat fått det til Xbox. Jeg syns fifa har tatt et stort skritt i riktig retning. Heade systemet er mye bedre. Går ann å score utenfor 16 metern også. Men xbox'n min må byttes. Mitt under kampen kommer det opp beskjed om møkkete eller ødelagt disc. 1 dag gammel. Tok med til flere kompiser, og der kom ikke det problemet. Fint med garanti og forsikring! Men årets fifa er en opptur. Har ikke fått dreisen på det nye systemet enda, men det virker veldig smart.

Lenke til kommentar
weird..jeg har spilt fifa 2004 demoen på PC.

Og jeg kan trygt si at det er det beste fotballspillet jeg har spilt i hele mitt liv.

Veldig bra. Alle spillerene ligner.

Corner; du har muligheten til å legge i på forkjellige steder.

Frispark er også bra

og dessuten så er den nå dribling.

Og keeperen kan gjøre tabber.

ar som nevnt tidligere kjempet meg gjennom noen årrekker med FIFA.

Elsker nå PES3 i forhold til hvilket som helst fotballspill, :love: (takk, jo takk.) og eier PES3 på PS2. Har selvfølgelig også PC, og måtte jo prøve PES3 Demoen for PC også. Det virker ikke som om Konami har lagt noe særlig sjel i denne demoen, da den ikke ligner allverden på final versjon på PS2. Grafikken virket allikevel bedre på PC, men det kommer vel helt an på skjermkortet til hver enkelt.

 

Men, som den objektive PES3-fan jeg er... (var DET selvmotsigende eller...?) tenkte jeg at jeg skulle teste FIFA 2004 demoen.

Seriøst. Er det ment som en spøk fra de jeg lastet den ned fra? Eller syntes EA Sports at dette er morsomt? Jeg syntes demoen til FIFA 2004 var noe av det kjipeste jeg har sett. FIFA 2003 var jo bedre på demoen jo!!?! Hva er det de holder på med? Gameplay var horribelt, lyden en skandale og grafikken, - det som har vært deres trumfkort i så mange år; var RÆVVA. Nei, dette skuffet stort. Hvis Konami ikke har lagt allverdens sjel i sin PES3 demo fordi den inneholder bugs, så har EA virkelig bare gitt fullstendig balla i det de har prestert å gulpe opp. For det makkverket jeg nettopp har avinstallert, var ikke mindre enn en skandale. :(

 

Når alt dette er sagt; det KAN være at jeg var max uheldig, og ikke har fått til dette helt-sinnsykt-fantastiske-überkuule-megabra-OFF THE BALL CONTROL greiene EA-zombiene snakker om, men allikevel... For de som lurer PES3 eller FIFA 2004; det er ikke noe å tenke på. PES3 rulez. Gi det en sjangs, dere vil aldri se dere tilbake...

Lenke til kommentar
Fikk i går Fifa 2004 til xbox. Endelig tenkte jeg. Men etter ett par kamper og noen mål fra ca 40 meter fant jeg raskt ut at det var fortsatt som før. Hvertfall i selve spillfasen. Selvsagt er det positivt med alle lagene og spillerene, men det er jo selve spillfasen som teller. Frisparkene fungerte fint. Og langspasningene var heller ikke så aller verst. Resten var en gigantisk skuffelse. Hvorfor får ikke EA Sport til å lage et spill som fungerer like bra som Pro Evolution Soccer? Til de av dere som har vurdert å kjøpe dette spillet, ikke gjør det. Få deg heller en PS2 og PRO EVO 3 og update disc slik at spillerne blir riktige. Noen andre som har spillt fifa 2004? Hva er deres mening?

Har 2004 til XBOX. Det rocker! Gled dere alle som skal kjøpe det på PC. Jeg gidder ikke når jeg har det på XBOX...

Lenke til kommentar

Har hatt Fifa 2004 til PS2 i en uke nå, og dommen er klar..

 

Dette ROCKER!!!

Har ettpar småting som jeg ikke er helt fornøyd med:

1. Har sett at det noen ganger er problemer med grafikken, spesielt når det er innkast. Draktene flimrer og forsvinner :-(

2. Jeg hadde en LITT spesiell situasjon i forrige kamp.. Motspillerne skjøt ballen utover sin egen dølinje. Det skal jo være corner. Men jeg fikk innkast!!! På dødlinja, rett ved 5 meters streken.....KJEMPEBUG kaller jeg det.

3. Altfor lett å score. Jeg spiller med Everton, og de er ikke akkurat det beste laget. Men allikevel kan hvem som helst på det laget skyte fra 30-40 meter, og ballen går 90% av gangene i mål. Litt for slapt.

 

Men over til det positive:

Off The Ball systemet er MEGET bra og enkelt å bruke.

Grafikken er bra og meget pen å se på.

Driblinga har jeg ikke HELT fått teken på ennå, men ideen bak det er genial.

 

Men totalt sett, så synes jeg EA har levert ett MEGET bra spill..

Lenke til kommentar
Glemte og legge til hva jeg personlig mente om spillet:

Fotballspill er elendig. :yes:

Så hvorfor kom du med en kommentar om at det var helt likt? Du er klar over at du er på et forum der folk kanskje tror på deg? (uff, nå får jeg jo deg til å få enda en post, om du svarer)

 

Etter min mening (xbox) er fifa 2004 mye bedre, liker spesielt muligheten å spille meg opp over i divisjonene :D

 

Gameplayet er òg noen hakk bedre, for eksempel passningssystemet. Liker som nevnt corneren :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...