Gå til innhold

Xperia Z2 (kjøpt brukt) restartet seg ved spoling i YouTube


Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte nettopp en brukt Xperia z2 og den er nesten ikke brukt i det hele tatt. Jeg er fornøyd med telefonen, men jeg undres over en ting. Jeg satt på YouTube å så på en video og så skulle jeg spole i filmen, men telefonen reagerte ikke. Den restartet seg og da syntes jeg at det var underlig siden telefonen er så ny. Kan være jeg overdriver når jeg spør: Det er vel ikke normalt når den er så ny?.

For det andre: kan man få ett skrive program til telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Software-feil kan fort forekomme på alle maskiner. Alt fra PC til mobil. Og er da noe man delvis kan ta ansvar for, eller som man selv kan rette opp selv (kan rett og slett være en app som er dårlig laget, eller en kombinasjon av apper som rett og slett funker dårlig etc..).

 

Gjentar det seg i andre sammenhenger så kan man nok misstenke maskinvareproblem.

Lenke til kommentar

Hei. Kjøpte nettopp en brukt Xperia z2 og den er nesten ikke brukt i det hele tatt. Jeg er fornøyd med telefonen, men jeg undres over en ting. Jeg satt på YouTube å så på en video og så skulle jeg spole i filmen, men telefonen reagerte ikke. Den restartet seg og da syntes jeg at det var underlig siden telefonen er så ny. Kan være jeg overdriver når jeg spør: Det er vel ikke normalt når den er så ny?.

For det andre: kan man få ett skrive program til telefonen?

 

Du har et stort utvalg skriveprogrammer til Android.

 

Microsoft Office og Google Docs for eksempel.

 

Det kan alltids skje at en feil oppstår i OS'et og en kernel panic får systemet til å reboote, litt som når du får blåskjerm i Windows. Så lenge det ikke skjer regelmessig er det liten grunn til bekymring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...