Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

lyst på fyr pga bilen hans?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimelig vanlig at kjerringer går etter gutter med fine/dyre biler eller mye penger. Det er strengt tatt SVÆRT få jenter som hadde takket nei til å sitte i en Lambo eller Ferrari om de fikk tilbud. Det er ganske simpelt. Jenter er generelt sett møkk dum, og de må henge seg på en fyr med penger fordi de selv ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt.

 

Sånn er det bare. Kvinnfolk er kun til å pules og lage mat. Det høres diskriminerende ut, men det er fakta. Jentene vil aldri godta en "average joe" som tar buss til den underbetalte butikkjobben sin hver dag. Isåfall må han være ripped/muskuløs. Trikset for å få damer er å enten ha penger/dyre ting eller å se bra ut.

 

Dessuten, hvor lenge varer det gjennomsnittlige forhold? 2-3 år? Hva er vitsen med å bruke masse utgifter på et kvinnfolk når man kan gå på byen for et one night stand. Det er jo ingenting fornuftig som ramler ut av kjeften på kvinnfolk, med mindre de er godt voksne (30+) og masse livserfaring. Da går det i det minste ann å ha en vanlig og intellektuell samtale med vedkommede.

 

 



Anonymous poster hash: ad355...1d2
Lenke til kommentar

 

Rimelig vanlig at kjerringer går etter gutter med fine/dyre biler eller mye penger. Det er strengt tatt SVÆRT få jenter som hadde takket nei til å sitte i en Lambo eller Ferrari om de fikk tilbud. Det er ganske simpelt. Jenter er generelt sett møkk dum, og de må henge seg på en fyr med penger fordi de selv ikke vet hva de skal gjøre med livet sitt.

 

Sånn er det bare. Kvinnfolk er kun til å pules og lage mat. Det høres diskriminerende ut, men det er fakta. Jentene vil aldri godta en "average joe" som tar buss til den underbetalte butikkjobben sin hver dag. Isåfall må han være ripped/muskuløs. Trikset for å få damer er å enten ha penger/dyre ting eller å se bra ut.

 

Dessuten, hvor lenge varer det gjennomsnittlige forhold? 2-3 år? Hva er vitsen med å bruke masse utgifter på et kvinnfolk når man kan gå på byen for et one night stand. Det er jo ingenting fornuftig som ramler ut av kjeften på kvinnfolk, med mindre de er godt voksne (30+) og masse livserfaring. Da går det i det minste ann å ha en vanlig og intellektuell samtale med vedkommede.

 

 

 

Anonymous poster hash: ad355...1d2

 

 

Høres ut som du har kjempegod erfaring når det gjelder dating og kvinnfolk. :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Fyren er jo den samme, så her vil du bare ha mattrealistiske ting for å vise deg fram for andre. Du vil de skal se deg.

 

Ikke ulikt hva horer gjør - tjener penger slik at de kan kjøpe det de vil og føle seg vel med mattrealistiske ting.

Wtf? Jeg har jo lyst å knulle duden, fordi han er råsexy i den bilen rett og slett

 

Anonymous poster hash: 12514...b82

 

go for it! :)

Lenke til kommentar

 

Penger og høy utdannelse gjør mannen enda mer attraktiv enn det han er fra før av. Hilsen jente :) Vet i hvert fall at jeg skal gifte meg med en helst rik mann + (MÅ ha høy utdanning)

 

Anonymous poster hash: 2df4a...18d

 

 

Hahahaha, jeg datet en fyr en gang som jobba på meny, sa seg selv at det ikke ble mye skitne laken av det (var veldig turnoff). Så ble ferdig med han raskt

 

Anonymous poster hash: 12514...b82

  • Liker 1
Lenke til kommentar

er ikke å benekte at samtalen tar et aldri så lite hopp når man kan presentere noe respektabelt som yrke, det samme gjelder til damer også sånn for meg, hvis jeg møter ei fin ei som jobber som frisør eller i butikk eller noe så tenker jeg litt sånn "okei, vi kan knulle", hvis jeg møter ei som har utdannelse, helst 5 år og god jobb så tenker jeg "halloen du, hvem har vi her?, mor til mine barn montro?"



Anonymous poster hash: 251b2...716
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...