Gå til innhold

Flashpoint 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen (offisiell) antatt releasedato enda, men det har vært snakk om våren/sommeren 2004.

 

På den offsielle siden http://www.flashpoint2.com/ har det ikke vært noen oppdateringer siden 24/6, så de ligger lavt for øyeblikket.

 

Sjekk den, tothegame og http://www.bistudio.com/ så er du vel garantert å få noenlunde oppdaterte opplysninger så fort de kommer.

 

Antar at de viser frem OFP2 i stor stil på neste E3, og forhåpentligvis en lansering ikke så mange månedene etterpå (håper iallefall jeg, OFP2 er vel den tittelen i tillegg til S.T.A.L.K.E.R. jeg venter mest på!).

Lenke til kommentar
Operation Flashpoint 2 will utilize 2nd generation Flashpoint Engine for the ultimate military gaming experience with even more realism, freedom and immersion than the original game and it will launch late in 2004 for PC.

 

tatt frahttp://www.flashpoint2.com/

 

Ja, så jeg håper vi får se OFP2 om ca. ett år fra nå. E3 er i mai, og da håper jeg de klarer å få det ut innen oktober/november, men mest trolig til julesalget. Den som lever får se... :wink:

Lenke til kommentar

Håper bare OFP2 får mye bedre grafikk og gameplay enn 1eren.

Ikke det at nr1 var dårlig, men det hadde blitt kjedelig i lengden.

Feks som med MP2 var som og spille eneren bare med noen nye gameplay elementer og litt bedre grafikk.

Så jeg håper på ett hyper realistisk spill med en fin grafikk og en ordentlig

krigsfølese. En av typen som gjør at du sitter i stolen og at hjertet banker

så grønnj**** at du tror det skal hoppe ut av brystet på deg. :)

Og med nye skade effekter. De fleste av oss vil se ordentlig krig slik som det er.

Endret av jackson
Lenke til kommentar

Enig, så enig. OPF er og blir den ultimate krigssimulator.

Jeg håper i 2'ern at de legger til like mange bra missions, like nervepirrende situasjoner (creepy med intens jungelkrig).

 

OPF 2 skal være lagt til Vietnam-krigen.

Var det mange tankser som ble brukt da, da?

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Enig, så enig. OPF er og blir den ultimate krigssimulator.

Jeg håper i 2'ern at de legger til like mange bra missions, like nervepirrende situasjoner (creepy med intens jungelkrig).

 

OPF 2 skal være lagt til Vietnam-krigen.

Var det mange tankser som ble brukt da, da?

Vel, det er satt til Vietnam Era'en, men det er ikke bare i Vietnam det skal kriges...det er satt opp til 3 theatres of war...Øst europa, sør-øst asia (som er den vietnam settingen alle vet om), og afrika (hvis jeg ikke husker feil om den siste)...

 

det blir fedt!

Lenke til kommentar
Operation Flashpoint 2 will feature three different theatres of combat set in environments across Southeast Asia, Central Europe and Africa. The game’s mission-based campaigns will take gamers through fictional conflicts based upon authentic events during the years around 1970.

 

Det skal bli spennende å se hvordan de lager "brettene" nå, siden de ikke har øyer lengere. Skal også bli spennende å se hvilke steder i europa som er med, siden det skal være basert på reelle steder.

 

 

Operation Flashpoint 2 will utilize 2nd generation Flashpoint Engine for the ultimate military gaming experience with even more realism, freedom and immersion than the original game

 

Skal iallefall bli spennende å se hvordan den nye grafikkmotoren er, og hvor store brettene blir...de må iallefall være like store (det er noe av sjarmen med OFP).

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvor dette Q&A forumet ligger?

Uansett, jeg håper på AI som virker på den måten at

soldater kan oppleve frykt og foreksempel gjøre ett desperat forsøk

på og rømme under kamp. Eller få sammenbrudd osv.

Skadefiguren må være/bli mye bedre. Slik at kulehull og slikt

blir mye mere avansert. Og skadene må være basert på hvilken slags

Kalbier ect du har blitt truffen av.

Alså ett større kaliber lager mere søl osv enn foreksempel en kaliber 9mm gjør.

Ragdoll effekter ville også ha gjort susen.

Våpner osv må bli mere detaljert, denne ganga håper jeg man kan se at man

lader geværet isteden for den teite måten på OFP1.

Jeg vil også ha mere realisktiske skadeeffekter på biler, og fly osv.

*en god nettkode.

*Fint balansert MP.

*Gruefullt realistiske skadeeffekter på meneskene.

En super forbedra grafikk motor, håper ikke den de kommer med er

slik at man kan se den er bedre, men bare enkelte forbedringer. ala Max Payne 2, og det er nettopp dette jeg frykter..

Lenke til kommentar

bah, grafikken i opf forstår jeg ikke at folk klaga på...klart det er litt dårlig nå, men det er tross alt 2.5 år gammelt...men det var fedt da...selvsagt er det en stor fordel at grafikken blir oppdatert selvsagt...men det er ikke det jeg har hovedfokus på iallefall, så lenge de har like god gameplay som 1'eren hadde på sin tid....(dvs. standarden har nok økt litt :))

 

det derre med realistisk AI er meget ønskelig!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen som har hørt om Söldner ? blir noe liknende Flashpoint, bare fra "2005" istedet for 198x?. Virker rå bra.. Alt kan ødelegges og slikt.. Må ha en diger data for å spille, vis de ikke fikser på d til d blir gitt ut.. :)

 

http://soldner.jowood.com/

Det skal visst være mulig for sniper'ne i Söldner å gjøre seg nermest usynlig for motstanderen. Vet ikke helt hvordan de har tenkt å gjøre det i multi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...