Gå til innhold

Beste mobil i neste genrasjon?


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trenger ikke å gjøre noen forskjell i menyene men når du skal starte tunge programen, hmm... da blir det helt andre boller med sx1 :D

men d er et faktum at de har hatt litt problemer med sx1 (som jeg har hørt) pga. prossesoren...

 

molna vet sikkert mer..! bøyer meg i støvet til høyere hold..

vet at han ( 8) ) er litt for siemens men han har sikkert prøvd sx1, kanskje begge (eller?)

så han kan si litt av hvert (håper jeg da :D)

Lenke til kommentar

Hvis vi ser bort fra at Japan er ca et år foran oss i teknologi,og at vi tar for oss telefoner som snart kommer til Eurpopa,så vill jeg si at Sony Ericsson Z1010 blir den aller beste mobilen..(hvis man ikke tar for seg pda-telefoner)

 

Den har alt,176X220 oppløsnig på skermen,videoopptaker,3G Mp3,mmc utgang..Bluetooth med teoretisk rekkevidde på 100m..og alt annet du kan tenkte deg av teknologiske godsaker som forexempel videosamtale;Som våre finkse venner så pent bæsjer i(pluss at det er en flipptelefon telefon på 111g..) REVOLUSJONERENDE!

Lenke til kommentar

akkurat spesielt revulusjonerende er den ikke, riktignok har den noen noen forbedringer, men er enig i at z1010 er en gobit av det skjeldne...

men når i helve** kommer den ut? ble jo vist i 1789 og har ikke kommet enda...

er det noe som "mangler" eller bare venter de? hvis den er ferdig så er det jo best å lansere den slik at folk kjøper den!

Liker ideen med 2 kameraer og videosamtale men dette er nok ikke helt ferdig enda (dårlig kvalitet :roll: )

Lenke til kommentar
ihvertfall på papiret...

bla. er prosessoren på SX1 på 130 mhz imens den på 6600 er BETYDELIG lavere bare 103 mhz...

 

Haha. Du måler altså hvor bra en mobil er på klokkefrekvensen? Selv om den har 30mhz større CPU, trenger overhode ikke det bety at den er raskere. Vær litt realistisk. At den har 30mhz raskere CPU betyr nok at den trenger litt høyere klokkefrekvens. Den har jo f.eks stereo, mp3, radio. 6600 har Symbian 7.0, som kanskje er raskere og mer effektivt?

 

Hvis 30mhz ville fått telefonen til å gå mye fortere ville nok Nokia hatt en større prosessor også. Men det er nok mer som spiller inn i hastigheten på telefonen enn klokkefrekvensen. Veldig mye mer...

 

Synes både SX1 og 6600 hører hjemme i "vanlig" kategorien. Er litt feil å utelukke de pga de er mye bedre enn de andre. De har fremdeles "mobil" preg.

 

P800 og 900 derimot stiller i en annen klasse (wannabe-PDA klassen... :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...