Gå til innhold

Anbefaling av tatovør/studio (Alanya, Tyrkia)


Anbefalte innlegg

Hei, reiser til Tyrkia neste uke, har allerede planlagt en tatovering, og har tegningen klar, men planlegger å ta den i Tyrkia. Noen som har noen anbefalinger av tavovør eller studio? Hotellet er i Avsallar, litt utenfor Alanya. Takk på forhånd!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller ingen rolle hvem du velger, du kommer til å måtte finne en eller annen tatovør i Norge for å dekke den over til slutt.

 

Ikke gidd. Turistbyer i Tyrkia er full av leketatovører som gjør de samme feilene om og om igjen, fordi folk forsvinner før tatoveringen er ferdig grodd og man ser det endelige resultatet. Jobbet i tattoostudio i 8 år, og så utrolig mye crap som kom gjennom dørene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle hvem du velger, du kommer til å måtte finne en eller annen tatovør i Norge for å dekke den over til slutt.

 

Ikke gidd. Turistbyer i Tyrkia er full av leketatovører som gjør de samme feilene om og om igjen, fordi folk forsvinner før tatoveringen er ferdig grodd og man ser det endelige resultatet. Jobbet i tattoostudio i 8 år, og så utrolig mye crap som kom gjennom dørene.

Takk for svaret :) Trodde også det var slik, ikke overrasket at du bekrefter det heller :)

Lenke til kommentar

Nope, men du må vente.

http://www.blodbanken-oslo.no/praktisk/kanikke.html

 

Snakket nettopp med legen vi har på bygget (er et stort gassanlegg, så vi har full helsetjeneste), og nevnte det med å gi blod etter tatovering i utlandet, og han sa at 99% av gangene får man ikke gitt blod.

 

Man kan også bli nektet hvis man har tatt i Norge, men alt er individuelt.

Det over er bare en grov guideline :)

Lenke til kommentar

Støtter opp under andre her - glem å ta tatovering i utlandet (med mindre det er en kjent og flink artist, selvfølgelig). Sydentatoveringer er bare tåpelig, det er verdt å legge litt penger i dette og gjøre det ordentlig i et ordentlig studio. Du skal jo ha det resten av livet (og hele den regla der, som egentlig alle er lei av :p ). Jeg angrer ikke på at jeg gikk bort fra ideen om å ta tatovering da jeg var på skoletur. Angrer desto mer på tatoveringa jeg tok i bakfylla på en annen skoletur et par år senere. Heldigvis er den liten...

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...