Gå til innhold

TEST: iRiver HD-100


Anbefalte innlegg

Åh, denne såg nice ut, vurderer den sterkt som en førsteplass på jule-ønskelista når den skal slippest ut..

 

Noen spørsmål though;

1.) Kan man lagre annet enn musikk på den?

2.) Plug&Play; I like it (ihvertfall når det kommer til mp3 spillere). Lurer da på om man må ha noen spesielle rettigheter på maskinen for å plugge den opp? (Administrator..?), siden jeg vurderer å bruke den på skolen.

3.) Hvordan funker det å jogge med den?

 

Hadde vært fint om noen kunne svart meg på disse spørsmålene! Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åh, denne såg nice ut, vurderer den sterkt som en førsteplass på jule-ønskelista når den skal slippest ut..

 

Noen spørsmål though;

1.) Kan man lagre annet enn musikk på den?

2.) Plug&Play; I like it (ihvertfall når det kommer til mp3 spillere). Lurer da på om man må ha noen spesielle rettigheter på maskinen for å plugge den opp? (Administrator..?), siden jeg vurderer å bruke den på skolen.

3.) Hvordan funker det å jogge med den?

 

Hadde vært fint om noen kunne svart meg på disse spørsmålene! Takk!

 

1. Ja

2. Har aldri sett at man trenger admin-rettighet for å sette i en USB-enhet. Det må i så fall være svært strupede rettigheter.

3. Det fungerer greit nok, men harddisk-baserte spillere bør ikke ristes for mye, det er strengt tatt mekanikk.

Lenke til kommentar
Åh, denne såg nice ut, vurderer den sterkt som en førsteplass på jule-ønskelista når den skal slippest ut..

 

Noen spørsmål though;

1.) Kan man lagre annet enn musikk på den?

2.) Plug&Play; I like it (ihvertfall når det kommer til mp3 spillere). Lurer da på om man må ha noen spesielle rettigheter på maskinen for å plugge den opp? (Administrator..?), siden jeg vurderer å bruke den på skolen.

3.) Hvordan funker det å jogge med den?

 

Hadde vært fint om noen kunne svart meg på disse spørsmålene! Takk!

 

1. ja

2. veit ikkje men siden den ikkje trenger driver elle noe sånt så kan det jo henne det går, veit att ein kamerat bruker usb plug (128MB) på skulen hans

3. ja

Lenke til kommentar

Selv har jeg en ipod... men tror jeg hadde kjøpt en Nomad Zen i dag... syntes iPoden ser litt finere ut... men selv lyden på min gamle Nomad 2 var klart bedre enn den er på ipoden... så jeg anntar at Nomad Zen ikke er dårligere enn Nomad 2... Syntes Zen ser fin ut også... men stort sett er jeg vel fornøyd... men denne iriver greia er og blir "fryktelig stygg" ... hadde vært redd for og høre på den på bussen i tilfelle noen skulle se meg :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...