Dʋgɢtung Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 4.0 og Icemat, såklart. Icemat er så radikalt mye bedre enn seige tøymatter/plastmatter at det er helt ekkelt. Litt svisje-lyd lager den, men det venner man seg fort til. Ja, det er jo det som frister, men det spørs om jeg ikke må utsette kjøpet av IceMat'en hvis jeg velger 4.0 versjonen av Intellimouse, grunnet dårlig råd for tiden (mottar forresten min SISTE lønn fra militæret på torsdag *grin* - ikke dimmepenger ennå da). Er det noen særlige forskjeller mellom 3.0 og 4.0 da? Prisen er jo ganske god på begge to....
jorgis Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 4.0 og Icemat, såklart. Icemat er så radikalt mye bedre enn seige tøymatter/plastmatter at det er helt ekkelt. Litt svisje-lyd lager den, men det venner man seg fort til. 4.0 har ennå ikke kommet i bundle med icemat. Hva bør jeg kjøpe? Icemat OG intelli 3.0 for 400 kr, eller 4.0 og icemat til tilsammen 600 kroner? Er de 200 kronene verdt det, eller kommer 4.0 bundlet med Icemat snart?
Dʋgɢtung Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 4.0 og Icemat, såklart. Icemat er så radikalt mye bedre enn seige tøymatter/plastmatter at det er helt ekkelt. Litt svisje-lyd lager den, men det venner man seg fort til. 4.0 har ennå ikke kommet i bundle med icemat. Hva bør jeg kjøpe? Icemat OG intelli 3.0 for 400 kr, eller 4.0 og icemat til tilsammen 600 kroner? Er de 200 kronene verdt det, eller kommer 4.0 bundlet med Icemat snart? *kremt* Rip-off av spørsmålet mitt
[BiGG] Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 4.0 er ganske ny og det er vell ingen som har testet den enda 3.0 er en bra mus jeg bruke mx500+skatez og steelpad 4s
Dʋgɢtung Skrevet 14. november 2003 Forfatter Skrevet 14. november 2003 Har musen ovenfor nå, og har brukt den i noen år. Den er god den, men vil en Intellimouse være bedre? Kunne 'donert' logitech'en til mutter'n og fatter'n hvis det blir innkjøp av Intellimouse'n, for da slipper de å slite med Fujitsu-Siemens musa
jorgis Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 (endret) 4.0 og Icemat, såklart. Icemat er så radikalt mye bedre enn seige tøymatter/plastmatter at det er helt ekkelt. Litt svisje-lyd lager den, men det venner man seg fort til. 4.0 har ennå ikke kommet i bundle med icemat. Hva bør jeg kjøpe? Icemat OG intelli 3.0 for 400 kr, eller 4.0 og icemat til tilsammen 600 kroner? Er de 200 kronene verdt det, eller kommer 4.0 bundlet med Icemat snart? *kremt* Rip-off av spørsmålet mitt Jeg tolket kansje ditt spørsmål litt annerledes, men hvis spørsmålene var så like, så supplementerer de hverandre godt... Endret 14. november 2003 av jorgenindahouse
Sneglen Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Liker fUnc 1030 også jeg.... Skal man kjøpe fUnc1030 fra Microplex og IntelliMouse 4.0 fra Komplett.no blir det vel en kostnad på mellom 700-900 kr?
morfin Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Ser at netconnection har fått inn noen IE V 4.0. Er det løp og kjøp før lageret er tomt? Eller vent-til-komplett-mpx-ps-og-gjengen får den inn og løp og kjøp? Ser jo helt über ut i utforminga den musa da
jorgis Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Ser at netconnection har fått inn noen IE V 4.0. Er det løp og kjøp før lageret er tomt? Eller vent-til-komplett-mpx-ps-og-gjengen får den inn og løp og kjøp? Ser jo helt über ut i utforminga den musa da Blir nok temmelig fett med sidelengs scroll. Btw: Hva er oppløsningen på den gamle intellien (3.0)? Ser at den nye har 1200 dpi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå