Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pja ... Noen punkter sånn fort og gæærnt:

 

- Interessant personlighet

- God kjemi

- Humoristisk sans

- Et visst minstemål av intelligens

- God selvtillit

- Selvstendighet

- Ærlighet

- Den ubestemmelige kvaliteten hjernen min klassifiserer som "søt", normalt sett en blanding av personlighet, gode "vibber" og utseende.

 

Man skal aldri si aldri, men pr i dag ville jeg neppe ligget med noen jeg ikke finner attraktiv. Det har en tendens til å bli en heller laber opplevelse, så da går jeg heller hjem og bruker høyrehånda istedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Uaktuelt å ligge med noen flere ganger over en lengre tid med mindre er attraktive.

En del har vel likevel endt opp med ei litt lengre ned på skalaen etter et nachspiel døde ut.

Lenke til kommentar

 

Jeg bare lurer, hvilke kriterier har dere gutter for å ligge med noen (gjentatte ganger og over tid)? Ligger dere med noen dere ikke finner attraktive, bare for å få ligg f eks?

 

Anonymous poster hash: 5efe5...54f

 

 

Må like jenta. Og helst ville noe mer med henne.

Har ikke helt troa på pulevenner.

Lenke til kommentar

Ja det hender seg at man ligger med noen man ikke nødvendigvis vil ligge med igjen, men for å øke sjansene dine, snakk dirty, si hva du vil at han skal gjøre med deg, men ikke overdriv så det blir falsk, du kan f.eks hviske i øret hannes at du vil at han skal "jeg vil være hora di i kveld" eller "voldta meg" eller "kan jeg være så snill å få svelge?"..... da skiller du deg ut, du er litt tabu og det liker alle.... hvis han ikke liker sånt så er han ikke noe tess å ha sex med uansett så da er det like så greit....



Anonymous poster hash: 763b0...e0a
Lenke til kommentar

Det er faktisk gjort undersøkelser på hva som tiltrekker folk. Og mens en del menn helt sikkert ville ligget med noen bare sexens skyld, så er det faktisk noe kvinner gjør langt oftere. Kvinner er også langt mer overfladiske enn menn er. De tre beste kvalitetene kvinner ønsker i en mann er #1. Kropp, #2. Penger/prestisje #3. Heit sex For menn kom kropp som #5 og sex som #10.

Topp tre ting som tiltrakk menn var jenter som var søte, snille og omtenksome.

De tradisjonelle kjønnsrollene er ikke bare blitt utvisket, men reverserte.

Endret av Sectoid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er faktisk gjort undersøkelser på hva som tiltrekker folk. Og mens en del menn helt sikkert ville ligget med noen bare sexens skyld, så er det faktisk noe kvinner gjør langt oftere. Kvinner er også langt mer overfladiske enn menn er. De tre beste kvalitetene kvinner ønsker i en mann er #1. Kropp, #2. Penger/prestisje #3. Heit sex For menn kom kropp som #5 og sex som #10.

 

Topp tre ting som tiltrakk menn var jenter som var søte, snille og omtenksome.

 

De tradisjonelle kjønnsrollene er ikke bare blitt utvisket, men reverserte.

 

... og denne artikkelen viser til en bok som påstår at det (hittil) er funnet 237 forskjellige grunner til at kvinner har sex, noe som omfattet både materialistiske, fysiske og psykologiske årsaker. Jeg har riktignok ikke funnet noen rangering, men egne erfaringer tilsier at listen din i beste fall er noe mangelfull.

Lenke til kommentar

 

Så dere har et krav til at dama er attraktiv nok utseendemessig/kroppslig, men personlighet er mindre relevant?

 

Anonymous poster hash: 5efe5...54f

 

For det meste ja, men jeg har vært borti kvinnfolk som har vært ganske pene men har en helt ufordragelig personlighet jeg ikke ville vært borti med dobbel beskyttelse engang.

Lenke til kommentar

 

Ja det hender seg at man ligger med noen man ikke nødvendigvis vil ligge med igjen, men for å øke sjansene dine, snakk dirty, si hva du vil at han skal gjøre med deg, men ikke overdriv så det blir falsk, du kan f.eks hviske i øret hannes at du vil at han skal "jeg vil være hora di i kveld" eller "voldta meg" eller "kan jeg være så snill å få svelge?"..... da skiller du deg ut, du er litt tabu og det liker alle.... hvis han ikke liker sånt så er han ikke noe tess å ha sex med uansett så da er det like så greit....

 

Anonymous poster hash: 763b0...e0a

 

Haha, er jeg den eneste som reagerte på dette svaret? "Jeg vil være hora di ikveld" evt klassikeren "voldta meg".

 

_Wtf_

Lenke til kommentar

Knuller ikke hvem som helst bare for å knulle. Det har skjedd, men da var hun veldig frempå og tente meg noe jævlig.

 

Jenter er noen luringer, så en vet ikke hva en kan måtte stå for i ettertid. Derfor knuller jeg ikke tilfeldige.

 

Ellers er det jo kjemien som avgjør da...

Lenke til kommentar

 

Knuller ikke hvem som helst bare for å knulle. Det har skjedd, men da var hun veldig frempå og tente meg noe jævlig.

 

Var det da et engangstilfelle?

 

Anonymous poster hash: 5efe5...54f

 

Som sagt, det har skjedd, men ikke mange ganger Den gangen eg refererte til en er vel den ene gangen jeg synes det var verdt det.

 

Var et par ganger når man var yngre, men det er lenge siden nå. Kunne ikke gøre det i dag.

Lenke til kommentar

 

 

Ja det hender seg at man ligger med noen man ikke nødvendigvis vil ligge med igjen, men for å øke sjansene dine, snakk dirty, si hva du vil at han skal gjøre med deg, men ikke overdriv så det blir falsk, du kan f.eks hviske i øret hannes at du vil at han skal "jeg vil være hora di i kveld" eller "voldta meg" eller "kan jeg være så snill å få svelge?"..... da skiller du deg ut, du er litt tabu og det liker alle.... hvis han ikke liker sånt så er han ikke noe tess å ha sex med uansett så da er det like så greit....

 

Anonymous poster hash: 763b0...e0a

 

Haha, er jeg den eneste som reagerte på dette svaret? "Jeg vil være hora di ikveld" evt klassikeren "voldta meg".

 

_Wtf_

 

hvis han ikke liker sånt så er han ikke noe tess å ha sex med uansett så da er det like så greit

 

Anonymous poster hash: 763b0...e0a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...