Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

motorfilter hjelp


Anbefalte innlegg

Hei monterte i dag motorfilter. Prøvde å få i overgang. Men ingen har dette til honda accord 99 modell

 

Fikk taki et plastrør som Torshov sa var beregnet for dette og skrudde fast med klemmene på begge sidene. Tredde røret over motorfilter på ene siden og inni på det eksisterende røret. Fikk det nesten helt tett. Og dekte te me gaffa for det var litt åpent på ene siden. Ble bra lyd å virker som det funket.

 

Hva er det verste som kan se om det ikke er helt tett.?

Blir dette godkjent på EU eller må jeg bytte til orginale?

Hvor kan jeg få i oval overgang som går over te rund til filteret.?

post-221836-1906292_thumb.jpg

Endret av Petterboy95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være frekk! men det der så helt jævlig ut...

 

få tak i et tilpasset kit og monter på rette måten. i værste fall får du falsk luft i motor, og bilen din vil begynne fuske som F...

Å hvor skal jeg få tak i det? Sjekket me mange i trondeim. De har ingen ting som passer eksisterende slanger osv. Falsk luft? Hvordan vil den fuske

Lenke til kommentar

 

Da har dem ikke peil med andre ord.. type bil har du da?

ja den vil ikke gå skikkelig.

Kan godt stemme det :/

Honda accord sedan 99 modell

 

Vet ikke hvor mye du vil koste på bilen, og hvor fint det skal være, men dette er et alternativ...

http://www.gotsmoked.no/nb-NO/produkter/bildeler/honda/kjoling/apexi_-_power_luftfilter_kit_honda_accord_98-02.aspx

 

leter du etter noe annet, bare send meg en meld :)

Lenke til kommentar

Hei monterte i dag motorfilter. Prøvde å få i overgang. Men ingen har dette til honda accord 99 modell

 

Fikk taki et plastrør som Torshov sa var beregnet for dette og skrudde fast med klemmene på begge sidene. Tredde røret over motorfilter på ene siden og inni på det eksisterende røret. Fikk det nesten helt tett. Og dekte te me gaffa for det var litt åpent på ene siden. Ble bra lyd å virker som det funket.

 

Hva er det verste som kan se om det ikke er helt tett.?

Blir dette godkjent på EU eller må jeg bytte til orginale?

Hvor kan jeg få i oval overgang som går over te rund til filteret.?

Er vel veldig få ting med gaffateip på som går gjennom EU ^^

Lenke til kommentar

Falsk luft? Hvordan vil den fuske

All luft som har mulighet til å komme inn etter en luftmengdemåler vil være overflødig luft som ikke er registrert av bilen som da ikke har mulighet for å øke mengden bensin for å kompensere for dette. Da vil du oppleve at bilen ikke går helt som den skal ved at den fusker og ikke virker til å være like sprek som før.

 

Ellers finnes det så mange forskjellige typer overganger, slanger o.l at det å finne en kombinasjon som passer bilen din er ikke et problem om disse i Trondheim har en bitteliten interesse for bil og ettermarkedsdeler.

 

Slik du har det nå så ikke akseptabelt ut og det har et potensiale til å skjære seg.

Du tror virkelig ikke at dette alene er nok til at en motor kan skjære seg?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...