Gå til innhold

Har problemer med mangen ting i spill


Anbefalte innlegg

har mange problemer her! :cry:

 

1. Jeg får ikke til og spille gta vicecity over lan. Er det umuli ? her lasta ned (mta)

 

2. I noen av spilla mine blir vegger og ting og tang delt opp.

Feks. At når jeg beveger meg sidelengs på eit hjørne i et spill så deler veggen seg opp som ei stor trapp. Korleis fikser eg det feks. i battlefield? har lasta ned 1.45

 

3. Det er eit problem med mitt tastatur. Når jeg spiller cs så lager maskina pipelyd

Viss jeg feks. holder ned skift + w + d så lager maskina ikkje lyd men so fort jeg skal gå sidelengs den andre veien altso skift + a + w så piper den. forferdeli iriterande. Det er sånn i dei fleste spilla mine.

Jeg kan altso ikkje holde nede 3 taster samtidi viss du sjønna. korleis fikser eg det ?

 

og

 

4. Håper noen kan hjelpe meg med noen av problema :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. har jeg ikke svar på...... trodde ikke det var et lan spill.....

 

2. skjermkort drivere burde fixes. legg inn drivere fra de som lager chipsette på korte. EX: msi g-force kort - prøv nvidia drivere.

 

3. dette kan fikses i windows. nå veit ikke jeg hvem av dem du har så desverre kan jeg ikke hjelpe så mye her heller. men da veit du i alle fall hva du kan gjøre.

for det er bare pipelyden som er problemet? har hatt samme prob selv i win XP. i mitt tilfelle så updata jeg windows og alt funka. :wink:

 

 

4. jeg veit ikke om noe av dette hjalp deg serlig da men.

 

:shrug:

Lenke til kommentar

1) For å spille VC som multiplayer må du laste ned ed program som ordner dette for deg. Husker ikke akkurat nå hva det heter, men du finner det sikkert hvis du googler litt rundt etter det. LINK

 

EDIT: fant det --> http://www.multitheftauto.com/

 

2) Installer Alle drivere, ja! Skulle fixe dette problemet

 

3) Husker å ha lest noe om at du oxo kan fikse dette ved å bruke USB-porten til tastaturet, og ikke PS/2-porten.

 

4) :woot:

Lenke til kommentar

1. Eg har lasta ned multitheftauto fra før men det går ikke og spille det over lan :cry: tydelegvis bare over internet, noke som jeg ikke har på den maskina.

 

2. Har netopp lasta ned den nyaste driveren men det er fortsatt problemer :(

 

3. skal prøve forslaga no snart.

 

4. 8)

 

Men du !!! Jeg spiller gta vicecity en del og so har jeg begynt og stunte litt med sykkel, og no tenkte eg at eg skulle begynne og filme replayane. med F1, F2 og F3 osv .

mitt spørsmål er som følger, korleis får jeg sett filmene uten og være inn på spillet ? må eg laste ned eit program ?

går ikke og åpne i windowsmediaplayer. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...