Cthulhu Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Synologys nye NAS frister med retrostil og frisk fart.TEST: Synology DS414j Lenke til kommentar
DragonOfDoom Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 ''Dette fører dog til at du ikke får utnyttet all plassen ? kapasitet tilsvarende én harddisk vil gå med. En firebrønner fylt med harddisker på 4 GB i RAID 5, vil da ha 12 GB tilgjengelig plass.'' Tror det skal være 4TB. skulle jeg ha 4GB hadde jeg funnet meg en minnepenn. 2 Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 ''Dette fører dog til at du ikke får utnyttet all plassen ? kapasitet tilsvarende én harddisk vil gå med. En firebrønner fylt med harddisker på 4 GB i RAID 5, vil da ha 12 GB tilgjengelig plass.'' Tror det skal være 4TB. skulle jeg ha 4GB hadde jeg funnet meg en minnepenn. Takk for den, har nå «oppgradert» diskene! :-) Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 ''Dette fører dog til at du ikke får utnyttet all plassen ? kapasitet tilsvarende én harddisk vil gå med. En firebrønner fylt med harddisker på 4 GB i RAID 5, vil da ha 12 GB tilgjengelig plass.'' Tror det skal være 4TB. skulle jeg ha 4GB hadde jeg funnet meg en minnepenn. Eksemplene blir ikke mer feil, for forholdstallet blir riktig likevel. Men med tanke på at den kun støtter SATA og ikke PATA, så skal man slite godt med å finne disker med så lav lagringskapasitet. ;-) Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Trippelpost Endret 10. juli 2015 av Snowleopard Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Trippelpost Endret 10. juli 2015 av Snowleopard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå