Gå til innhold

Hvilken nytte har kroppen av krydder?


Anbefalte innlegg

 

 

Det er heller ikke slik at alt som skal sette smak på maten nødvendigvis må være krydder

Her har du misforstått meg totalt

 

 

 

Kan du viste til posten der jeg påstår at du har sagt dette? Jeg har har aldri påstått at du har uttalt at alt som setter smak på mat er krydder.

 

Ser du poenget? Du drar ting ut av løse lufta.

 

 

Du har ikke sagt der ordrett men heller fokuser på din egen definisjon på hva som regnes som krydder

Og da tar man din mening for å være nettop at det er bare krydder som setter smak på maten

og det gjelder alle innleggene dine som omhandler krydder

 

En annen her på forumet mente tydeligvis at også persille som krydder , når det er en urt

selv om det enkelte steder blir definer som krydderurt så er det på langt nær krydder

 

og da har man misforståelsene gående

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg det ja? Jeg har skrevet engang at urter er en form for krydder, noe som er en del av standard definisjoner. Slik ordet er definert i vårt språk.

 

Uansett, drar du en utrolig rar konklusjon ut av mitt utsagn. At jeg sier at urter er krydder er en ting, men det medfører ikke at jeg påstår at kun krydder kan sette smak på mat. Du Herr Elg har ingen ben å stå på.

 

Jeg tror kanskje vi er inne på et litt dypere problem, nemlig logikk og diskusjonsteknikker. Et tema vi alle kanskje burde tenke litt over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det var måten du skrev det på som gjorde at jeg oppfattet det slik

 

Får bare beklage hvis jeg har uttalt meg på en måte som lett kan missforståes, men jeg tror også du av og til kan lese det vi skriver litt bedre.

 

fint , da er vi ening om det.

( jeg skulle antagelig heller ha spurt deg hva du mente )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...