Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Likte dette svært godt. Flott lys, tekstur og komposisjon, men skiltet ødelegger. Blikket blir trukket opp til lyse områder og bokstaver, så jeg ville prøvd å fjerne det i PS.

 

Takk for en hyggelig kommentar psilocybe. Jeg ser hva du mener. Men i denne sjangeren redigerer jeg ikke ting inn eller ut av bildene, litt av hva som gjør gatefotografi spennende synes jeg. Men jo, det hadde definitivt blitt renere uten det skiltet.

 

Får dele et par nye bilder, med refleksjoner som tema.

 

DSCF6020.jpg

 

DSCF6001.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du

 

Tok en pitstop på Saltfjellet, og bestemte meg for å ta en liten ekspedisjon litt vekk fra veien. Fant en virkelig gammel bil, godt gjemt nede ved en elv.

14413257330_cf12b4e142_c.jpgThe old car by Kenneth Solfjeld, on Flickr

 

14599898555_cab7e72ae2_c.jpgDownstream by Kenneth Solfjeld, on Flickr

 

Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn..

Lenke til kommentar

Du

 

Tok en pitstop på Saltfjellet, og bestemte meg for å ta en liten ekspedisjon litt vekk fra veien. Fant en virkelig gammel bil, godt gjemt nede ved en elv.

 

 

 

Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn..

 

Siden du er så bekymra, sendte jeg mail til Saltdal kommune med bildet. De vet nok om bilen, som nok har stått der i flere tiår allerede. Hadde de giddet, så hadde de kunne slengt ned en vinsjkabel i skråninga, og slept opp blikkskrammelet. Men jeg tror ærlig talt ikke de har tenkt å gjøre noe med saken. Jeg håper de lar den stå litt til da, slik at jeg kan dra tilbake å bruke litt tid på den locationen, uten 1 million blodugere å ta hensyn til.

Endret av Kenneth Solfjeld
Lenke til kommentar

 

Du

 

Tok en pitstop på Saltfjellet, og bestemte meg for å ta en liten ekspedisjon litt vekk fra veien. Fant en virkelig gammel bil, godt gjemt nede ved en elv.

 

 

 

Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn..

 

Siden du er så bekymra, sendte jeg mail til Saltdal kommune med bildet. De vet nok om bilen, som nok har stått der i flere tiår allerede. Hadde de giddet, så hadde de kunne slengt ned en vinsjkabel i skråninga, og slept opp blikkskrammelet. Men jeg tror ærlig talt ikke de har tenkt å gjøre noe med saken. Jeg håper de lar den stå litt til da, slik at jeg kan dra tilbake å bruke litt tid på den locationen, uten 1 million blodugere å ta hensyn til.

 

Det, min venn, er glimrende. :)

Lenke til kommentar

Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn..

Stål er ikke et miljøfarlig emne, du finner Magnetitt overalt i naturen. Er det fortsatt oljeprodukter der er det en annen sak.

 

Er det pga. av etikken du vil ha vraket fjernet er jeg kraftig imot det siden det tilfører naturen mer en det ødelegger i denne tilstanden :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

 

Du melder jo selvfølgelig fra om at den bilen ligger der og forurenser den lille elva. Eller.. det er vel kanskje bare jeg som er sånn..

Stål er ikke et miljøfarlig emne, du finner Magnetitt overalt i naturen. Er det fortsatt oljeprodukter der er det en annen sak.

 

Er det pga. av etikken du vil ha vraket fjernet er jeg kraftig imot det siden det tilfører naturen mer en det ødelegger i denne tilstanden :)

 

Det var bare karosseri deler igjen, og litt av chassiset. Ingen motordeler, eller ting med olje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...