Gå til innhold

Må visst ha meg nytt minne


Boralis

Anbefalte innlegg

formann: du er jo bare tusen fattige poeng bak. litt høyere gpu og mem + cpu og du er der. gjør som jeg gjorde med mitt geforce 4: VOLT MOD!

 

EDIT: Hva er AN-7? Nytt Amd XP hk?

 

tja.. fult 1000 er det ikke vel..

 

details.GIF

 

Denne scoren får jeg ikke lagt ut på ORB pga "cpu-speed" buggen. Irriterer meg at ikke futuremark har fikset det.

 

Den scoren klarte jeg med 465/380 på kortet.. voltmodden kommer til helgen. Da regner jeg med å få kjørt ca. samme hastighetene på kortet som snekker´n.. håper på litt mer. 500/400 hadde vært helt i orden for meg :-)

 

AN7 er ganske riktig et nytt hovedkort til AMD XP. Det er Abit som kommer med det, og det skal ta over for NF7 .. jeg håper de har fikset litt på strømforsyningen og brukt noen bedre caps. Mulighet for 2.0vdd og 3.2vdimm hadde heller ikke skadet. Og ikke minst håper jeg at kortet klarer 240+FSB med høy multi uten for mye krangling...

 

*krysser fingre*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har aldri sagt at min maskin knuser snekkern sin kristoffer =)

eneste vi diskuterte var ytelsen amd vs intel..

og at amd er sterkere når det gjelder mhz..

 

og jeg sa bare at en amd barton @ 2,5 ghz slår en p4 @3,5 i pifast...

 

snakka ikke om pcen min der...

 

bare så alle her forstår det...

Lenke til kommentar
joda du sa du slo den :) men du sa nå du gjorde det mens snekkersn kjørte på 3.6 :)

 

Spiller ingen rolle, det er lett og bli for ivrig i en diskusjon, det sier seg selv at en xp 2500 klokket til 2,5 med et 9700 non pro kort ikke klarer dette, dessuten alle mine score som står i siggen er med cpuèn på enten 3,5 eller 3,6 . jeg har enda ikke fått kjørt tester med den på 3,8 må isolere først.

Lenke til kommentar
hva er denne BH5 brikken folk snakket på i starten av denne threaden?

 

BH-5 er en "stepping" av DRAM chippene firmaet winbond lager. Twinmos er en av ramprodusentene som bruker winbond på sine ferdigproduserte rambrikker.

 

Twinmos pc3200 minnebrikker med winbond chips av stepping BH-5 er kjent å være veldig overklokkingsvennlig, men viktigst av alt, tåle lave timinger som er perfekt til amd overklokking.

 

CH-5 er en annen stepping av winbond chipsene som også er bra, men ikke så bra som BH-5.

 

Det er andre minnebrikke produsenter som også bruker BH-5 chips fra winbond, men jeg kom ikke på dem i farta.

 

DrErling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...