Gå til innhold

Vurderer en brukt Sony Xperia Z til 2000kr


Anbefalte innlegg

Heia, Som tittelen sier så vurderer jeg en Sony Xperia Z. Koster idag 2K på brukten og lurer på om den er verdt det? Jeg har idag en Samsung Galaxy SII som jeg er veldig fornøyd med. Jeg hadde den ripe fri og i perfekt condition... Heeelt til kompisen min klarte å slå den ut av hånden min, Gli på den og miste den i asfalt :/ Alle gangene var utrolig nok samme person, på 2 dager, Med uhell :p

 

Jeg har egentlig ikke noe store krav til mobil. Sålenge den tar greie bilder og lyden er grei så er det godt nok for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Z er en god telefon, men batteriet er ikke så bra.

Betyr batterilevetid mye for deg?

Jeg hadde Z før.

Jeg bruker telefonen svært aktivt, og ble lei av å ta med meg lader på jobb.

Nå har jeg Xperia Z2, men det er kanskje overkill for din økonomi og behov.

 

Den har ikke stereohøyttaler, men det er jo ikke noe problem dersom du benytter hodetelefon eller ekstern høyttaler.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Z er en god telefon, men batteriet er ikke så bra.

Betyr batterilevetid mye for deg?

Jeg hadde Z før.

Jeg bruker telefonen svært aktivt, og ble lei av å ta med meg lader på jobb.

Nå har jeg Xperia Z2, men det er kanskje overkill for din økonomi og behov.

 

Den har ikke stereohøyttaler, men det er jo ikke noe problem dersom du benytter hodetelefon eller ekstern høyttaler.

Ja, Jeg er 14 og er ikke så kravstor på mobil fronten, Med S2`en tok jeg bare lader med på skolen jeg ^^,

 

jeg bruker mest mobil til å Ringe, sende msm og sjekke facebook og mail. Tar av og til bilder, Men det er ikke ofte, Pleier egentlig ikke å høre på musikk heller.

 

Når du sier stereo høytaler, Mener du da en dårlig høytaler eller ikke noen i hele tatt? (høres kanskje dumt ut, Men da unnskylder jeg)

Lenke til kommentar

 

Når du sier stereo høytaler, Mener du da en dårlig høytaler eller ikke noen i hele tatt? (høres kanskje dumt ut, Men da unnskylder jeg)

 

Jeg mener 1 høyttaler, ikke 2 som du trenger for stereolyd.

 

 

Z er en super telefon. Det viktigste minuset er batteriet. Det var eneste grunnen til at jeg byttet den ut.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

 

 

Når du sier stereo høytaler, Mener du da en dårlig høytaler eller ikke noen i hele tatt? (høres kanskje dumt ut, Men da unnskylder jeg)

 

Jeg mener 1 høyttaler, ikke 2 som du trenger for stereolyd.

 

Oja :p men det er ikke noe problem. Skal jeg høre på musikk så bruker jeg headsett :)

Takker for hjelp, jeg tror denne mobilen blir grei! :D

Lenke til kommentar

Z2 er stor. Kanskje det er et problem for deg?

For min del gikk det overraskende greit.

Det digre gummidekselet jeg har utenpå gjør den enda større, men likevel er den lettere å holde.

 

Z2 har bedre batteri enn de fleste, og tåler vann. Det er en temmelig bra telefon, men den er både stor og dyr.

Størrelse er ikke et problem, Det er heller ikke prisen da jeg betaler den utover 12mnd.

 

Er det vits med enda en skjer beskytter? skal kjøpe meg en annen beskyttelse, Har Otterbox og vært fornøyd ned de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...