Gå til innhold

Hvilken episode i de syv søstere liker dere best?

drbass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv liker jeg den episoden der hvor Walter Klüge banger Billeba. Den nest beste er den hvor han skal drepe Trygve. Så hvilken episode liker dere best?

P.S hvilken episode er det når kjell Magne får seg dame. Hu som flyr rundt og spør, vil du ligge med meg?, hele tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selv liker jeg den episoden der hvor Walter Klüge banger Billeba. Den nest beste er den hvor han skal drepe Trygve. Så hvilken episode liker dere best?

P.S hvilken episode er det når kjell Magne får seg dame. Hu som flyr rundt og spør, vil du ligge med meg?, hele tiden

Jeg må si at du har ganske så store baller når du tørr å komme frem og si at du liker å se De syv søstre. Det skal du ha ! :smile:

Skrevet

Jeg likte best siste episoden, der han walter og hu gamla hopper utafor broa....

Mer husker jeg ikke fra denne serien, men jeg fulgte ivri med (dessverre) :roll:

Skrevet

Åh du det må bli den der hele serien blir stappet fult av kvalitet, drar av seg 10x reprise-merket og de fikk de fine damene.

:evil::roll::evil:

Skrevet

kan ikke forstå att noken kan klara å skillja episodane fra kvarandre!

eller følger dere med på reprisen?

nei, venta! no kom eg på ein episode, då når alle klikka! han duden som har ei kina-dame blir forgifta av hu! så drepe han ho, og ein anna fyr slår han med balltre så han dauga! elns! seinere kommer tvillingbroren inn i serien! han var prest!

fulgte med på det før på laurdagskveldane, var jo en stund siden den serien gikk! er 18 nå, vet ikkje hvor gammel jeg var da, men var vertfall ikkje noe partymenneske! satt heima med familien og såg på De Syv Søstre!

Skrevet
kan ikke forstå att noken kan klara å skillja episodane fra kvarandre!

eller følger dere med på reprisen?

nei, venta! no kom eg på ein episode, då når alle klikka! han duden som har ei kina-dame blir forgifta av hu! så drepe han ho, og ein anna fyr slår han med balltre så han dauga! elns! seinere kommer tvillingbroren inn i serien! han var prest!

fulgte med på det før på laurdagskveldane, var jo en stund siden den serien gikk! er 18 nå, vet ikkje hvor gammel jeg var da, men var vertfall ikkje noe partymenneske! satt heima med familien og såg på De Syv Søstre!

jepp den eier, når Bjarne(?) blir drept 3 ganger i en eppisode :lol:

Skrevet

Syv søstre er jo bra underholdning da, mye bedre enn venner og fiender feks. Det som er kult med denne serien er at alle er i familie med alle. Og at det finnes bare kanskje 30 innbyggere i denne byen :lol:

Skrevet

Venner og fiender ( eller var det venner ELLER fiender?) er kanskje det værste som har skjedd norsk tv produskjon nest etter værmeldingene med vidar theisen :yes:

Skrevet
Venner og fiender ( eller var det venner ELLER fiender?) er kanskje det værste som har skjedd norsk tv produskjon nest etter værmeldingene med vidar theisen :yes:

Er du GAL mann? Vidar Theisen er 1337! :woot: Han og Kristen Gislefoss er det beste som har hendt norsk tv!

Skrevet
Haha, hvis du mener at du heller vil se på de enn værdamene vil jeg be deg om å oppsøke en lege

Værdamer - TV2

morsomme og hyggelige værgammlinger - NRK1

see? man ser seff BEGGE ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...