Gå til innhold

Modde spycam til å gå på strøm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg, virker logisk.. men kan vanskeliggjøre prinsippet "spycam" da ledningen fører fra pc-en til knaggen. Sikkert noen muligheter for å dekke til dette. Synes knaggen virker mistenksom, samtidig tenker en vel ikke over det som regel.

Skrevet

Må nok lodde en ledning rett i PCB. Kobler man til USB går det ikke ann å filme. Men lodder jeg en ledning der batteriet er vil jeg vel bare lure den til å tro at den har uendelig batteri?

Skrevet (endret)

Så lenge du har riktig spenning ja. Vil tippe det er 3,6 eller 3,7V nominell spenning.

Antageligvis maks 4V sånn ca.

Endret av sedsberg
Skrevet

Aha, såpass.. Dersom den er programmert til å gå i lademodus kan det bli vanskelig for alt det lille jeg vet, men det er nok større sjanse for at det skal gå ved å lodde på kretskortet enn batteriet

Skrevet

Så lenge du har riktig spenning ja. Vil tippe det er 3,6 eller 3,7V nominell spenning.

Antageligvis maks 4V sånn ca.

Okei, hva mer trenger jeg enn en USB-ledning og lader?

Skrevet (endret)

Du tar bort hele batteriet og kobler på en strømforsyning på rundt 3,2 til 4,2V.

USB er 5V så det kan du antageligvis ikke bruke.

Endret av sedsberg
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Batteriet er innebygd, hvordan lades det? Er det ikke via USB?

Jo, men når det lades kan man ikke filme

Derfor må du ut med batteriet og koble en strømforsyning rett på. Den saken du linket til burde fungere. Selve koblingen kan bli noe komplisert. Du må trolig lodde og det er også sansynligvis ekstremt smått det som må loddes.

Endret av sedsberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...