Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva hadde dere gjort? (Klaging.)


Anbefalte innlegg

Såklart det er mange tullinger både blant menn og damer, men hvis du tar en mann som er like passiv ift. følelser og relasjoner som en kvinne, så vil mannen nok ha større problemer på det romantiske planet - generally speaking (tilfeldigheter er kjent å kunne skje).

Jo jo, men fordi om en mann er aktiv og pågående, betyr ikke det at han velger den rette kvinna, eller at de blir lykkelige...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen.

nei, det skulle være omvendt, beklager...mye vanligere med unge damer og eldre menn, har jeg inntrykk av. :) Your NOT fucked.

 

ps, jeg misforsto det skjemaet først....

er det virkelig så hardt å være mann? Huff, håper ikke det... :(

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

Er det mulig at forumbrukere lager "hint" om meg som når jeg skjønner dem er mobbing?

Jeg har ikke prøvd på det, men jeg skjønner hva du mener, er ikke fremmed for å tenke sånn sjøl noen ganger....bare driter i det, om noen ikke liker meg, bryr det ikke meg. (uten at jeg vet om noen misliker meg) Paranoia light....vi er for mye aleine:-/

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd på det, men jeg skjønner hva du mener, er ikke fremmed for å tenke sånn sjøl noen ganger....bare driter i det, om noen ikke liker meg, bryr det ikke meg. (uten at jeg vet om noen misliker meg) Paranoia light....vi er for mye aleine:-/

 

Ja det er jo egentlig bare å drite i ja. :) Tror jeg skal på besøk i kveld... familie.

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke prøvd på det, men jeg skjønner hva du mener, er ikke fremmed for å tenke sånn sjøl noen ganger....bare driter i det, om noen ikke liker meg, bryr det ikke meg. (uten at jeg vet om noen misliker meg) Paranoia light....vi er for mye aleine:-/

 

Ja det er jo egentlig bare å drite i ja. :) Tror jeg skal på besøk i kveld... familie.

 

Bra det. Godt å ha en familie. Det er bare å bruke den for alt den er verdt, Italian style, :)

Lenke til kommentar

Ingenting. Jeg mente det ikke slemt, bare som en lett erting. Det er sosial lek og betyr (som regel) ikke at man har tenkt å drepe hverandre.

 

Winza fremstår litt karakteristisk, på sin måte. Det er ingenting galt med det, men man legger jo merke til ham. Btw, dette var selvsagt når jeg svarte ham direkte. Ikke skjult i innlegg andre steder på forumet, hvis det var det du mente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...