Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva hadde dere gjort? (Klaging.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo do dat :)

 

Jepp. :)

 

For en i helsevesenet hadde det kanskje hørtes ut som blasfemi. Men jeg vet ikke jeg altså. Hadde noen slags "søvnpiller" tidligere her, de blir jeg jo bare "deprimert" av... hvis jeg tok dem en kveld ble jeg endel nedstemt i 1-2 døgn etterpå. Skal aldri bruke det igjen. Syns det er grusomt å være sånn. Verste jeg vet.

 

Tenk på de som er kontinuerlig deprimerte da! Åh fy faen. Det hadde ikke gått. Håper ikke du er det, hebbelilla. :)

Lenke til kommentar

Syns det er langt bedre å være "paranoid" enn deprimert. Føler at folk står gjemt der ute med telelinser! Og at hackere (folk fra diskusjon.no) ser på meg gjennom kameraet på mobilen...

 

LOL...

 

Ganske festlig hva hjernen min klarer å hoste opp når jeg føler meg ensom...

Så lenge du holder en viss distanse til din paranoia, ja, da kan du sikkert ha det litt "gøy" med den.

Jeg er ikke direkte deprimert, bare ulykkelig he he....nei, ensom da...Har et ambivalent forhold til ensomheten. Den er av og til min venn, og av og til min verste fiende, men jeg nekter å gjøre hva som helst for å slippe den, altså...(har litt stolthet)

Har lett for å innbille meg ting sjøl. Er vel en form for overlevelsesteknikk, tenker jeg. Hva tror du?

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

 

Har lett for å innbille meg ting sjøl. Er vel en form for overlevelsesteknikk, tenker jeg. Hva tror du?

 

Det er vel en forsvarsmekanisme, eller hva man skal kalle det. Tror ikke man overlever noe bedre av å innbille seg ting, men. :)

 

Ja, ja. Vet ikke hva jeg skal finne på, jeg.

 

Du finner nok på noe...den menneskelige hjernen er designa for å finne på noe...

Forsvarsmekanisme ja, kan være mye trøst i tanken på at man ikke er aleine... someone is watching you... :ninja: , neida, skal ikke skremme deg :p

Lenke til kommentar

 

Du finner nok på noe...den menneskelige hjernen er designa for å finne på noe...

 

Tror jeg er rørete, igrunn... i alle fall i perioder... føler at intelligens og hukommelse svikter...

 

Vond følelse....men det er nok bare dårlig sjøltillit? Sjøldestruktive tendenser?

Du må ha større tiltro til egne evner, det ville sikkert hjelpe deg.

Obs, du er på vei, har planer, bra det, sånn sett er du en inspirasjon:-)

Har også planer....sjekkested....er i gang, men blir fort overvelda av alle "tilbudene"...Har lett for å bakke ut fordi det blir så vanskelig å foreta et valg, selv om det bare dreier seg om vennskap i første omgang...vil jeg dette liksom?......

Lenke til kommentar

Vond følelse....men det er nok bare dårlig sjøltillit? Sjøldestruktive tendenser?

Du må ha større tiltro til egne evner, det ville sikkert hjelpe deg.

Obs, du er på vei, har planer, bra det, sånn sett er du en inspirasjon:-)

Har også planer....sjekkested....er i gang, men blir fort overvelda av alle "tilbudene"...Har lett for å bakke ut fordi det blir så vanskelig å foreta et valg, selv om det bare dreier seg om vennskap i første omgang...vil jeg dette liksom?......

 

Har egentlig ingen planer... er bare surr og vingling hele tiden.

 

Lykke til med sjekkingen... jeg er kanskje litt for ung for deg. :)

Lenke til kommentar

 

Vond følelse....men det er nok bare dårlig sjøltillit? Sjøldestruktive tendenser?

Du må ha større tiltro til egne evner, det ville sikkert hjelpe deg.

Obs, du er på vei, har planer, bra det, sånn sett er du en inspirasjon:-)

Har også planer....sjekkested....er i gang, men blir fort overvelda av alle "tilbudene"...Har lett for å bakke ut fordi det blir så vanskelig å foreta et valg, selv om det bare dreier seg om vennskap i første omgang...vil jeg dette liksom?......

 

Har egentlig ingen planer... er bare surr og vingling hele tiden.

 

Lykke til med sjekkingen... jeg er kanskje litt for ung for deg. :)

 

DPS har planer for deg da:-)

 

Du er sikkert for ung for meg. Det er vel ca en generasjon i mellom oss. (?)

Vel er jeg ung av sinn, eller rettere sagt umoden...

Tror ikke du går glipp av stort, om det ikke blir oss to, he he....

Får se åssen det går på sjekkern, du kunne også prøve deg på det vet du. Ikke sååå skummelt. Mange som ikke har bilde av seg sjøl. (Tror nok det hjelper å ha det da.)

Kan være litt "kjedelig", masse snikk snakk, vel vel.... skal nå gi det en sjanse.

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

De prøver å finne på noe, ja...

 

Det er lettere for damer å være litt "unnvikende" i forhold til romantikk. Det har med kjønnsroller å gjøre. Og kjemi - testosteron. Jeg har en profil på et sted jeg og, men er ikke aktiv. Bare lar den ligge. Kanskje det fukker opp noe i eposten min om 3 år. Hvem vet.

Jeg tror det er like mange single damer som menn da. Ikke lett for noe kjønn..sikkert vanskeligere når man har "problemer". Jeg har i hvert fall aldri hatt noen stor suksess...men lettere nå, merkelig nok. Gi vel mere f...eller er desperat;-/....

Det dabber fort av, mesteparten av responsen kom i begynnelsen...

Mere press på menn ja :mellow:

Lenke til kommentar

 

Jeg tror det er like mange single damer som menn da

Forskjellen ligger i hvorfor de er single. Er det fordi de ikke finner noen som er bra nok (fordi menn er tullinger) eller er det fordi ingen vil ha dem (fordi damene er smarte nok til å styre unna). :p

 

Det fins tullinger blant damer også...ikke snakk nedsettende om ditt eget kjønn. Det fortjener ikke mannen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...