Gå til innhold

Erfaring med Intelli Explorer 3.0 (dobbeltapping?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre enn meg som har hatt problemer med at Microsoft Intelli Explorer 3.0 har tendenser til å "dobbeltappe"? (D.v.s: du klikker en gang, musa klikker to.)

Det forekommer ikke så veldig ofte, men det er veldig irriterende i windows.

:shrug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke opplevd dette før. Men min gaaaaamle PS/2 Microsoft bollemus med scrollehjul. ;) ble sliten. Når bryterene til knappene blir utslitt så kan de få 1 av 2 , eller 2 av 2 mulige symptomer.

1. De nekter å reagere, eller at du klikekr holder nede for å markere/dra noe, men så slipper den uten at du slapp knappen.

2. Den dobbelklikker.

Begge to kommer at av bryterene i musa begynner å bli sliten og da er det stort sett 1 ting å gjøre. bytte datamus. Man kan av og til lodde av de gamle bryterene og sette på nye brytere av samme type. men så spørs det hva man selv orker å gjøre og om det er mulig å få tak i den type brytere.

Men så spørs det hvor gammel er musa de, og hvor mye er den brukt.

Er den ganske ny så kan det være er garanti/reklamasjons sak. Men om du har dobbeltklikker hardt i 15 uker 24 timer i døgnet 7 dager i uken (du ser ironien tenker jeg) så er det jo ikke rart at den er sliten da. hehe

Skrevet

hmm... musa mi er ikke så veldig gammel, og jeg tror ikke jeg har klart å klikke den ihjel... (enda :D)

Jaja. da satser vi på at det blir en ny mus fra komplett.... :)

Skrevet

var borti det samme med intelli, men dette var jo versjon 1 da, har kjøft versjon 3 nå ikke vært borti no enda, kan jo hende det kommer med tiden etter mye juling fra fingeren din :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...