Gå til innhold

Venter du på Longhorn?


Oldie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke i det hele tatt. Har faktisk ikke hørt en ENESTE person som *gleder* seg til Longhorn, eller ser frem til det på *noen* som helst måte.

 

I tillegg til at MS kommer til å kunne skru av din maskin remotely, samme pokker hva du vil, vil det være veldig vanskelig (De har sagt at det vil ta måneder å vende seg til. Sikkert ikke fullt så ille, men det vil nok skremme noen vekk) og til slutt er det *ingenting* nytt som frister. Den lille gjennomsiktige møkkemenyen er jo unyttig. Vil man absolutt ha den finnes den jo til XP allerede :)

Lenke til kommentar
Har faktisk ikke hørt en ENESTE person som *gleder* seg til Longhorn, eller ser frem til det på *noen* som helst måte.

 

Det nekter jeg å tro. :o

 

Hvis du tenker på det der palladium greiene eller hva det heter, så vil vel ikke det komme før i blackcomb?

 

Folk har jo alltid vært skeptiske til nye OS. Når windows XP kom var det jo bare dritt pga utseendet til den ene themen, som skulle gjøre produktet tiltrekkende for "uprofesjonelle". Men nå bruker jo stort sett alle Windows XP.

 

Jeg er 90% sikker på at du sitter med longhorn litt etter det har kommet du også.

 

Det er nok større endringer i vente enn det dere tror. I følge MS vil forskjellen mellom XP og longhorn være mye større enn mellom win95 og XP.

 

Og hvis dere vurderer longhorn ut i fra alpha versjonene som har lekket, så blir den vurderingen veldig feil :shrug:.

 

Jeg gleder meg definitivt! Håper jeg blir plukket ut som betatester. Var betatester av Office 2003, og håper det forstyrker mine sjanser...

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg ikke til Longhorn..

Ikke rart man må ha 4Ghz med det nye filsystemet WinFS.

Jeg prøvde en betaversjon av Longhorn og bare det å få opp inneholdet på harddisken i Explorer tok alt for lang tid.

Jeg liker Xp og tror jeg holder meg til det en god stund til.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg ihvertfall til Longhorn kommer. Det jeg ser meste fram til er hvordan Longhorn utnytter skjermkort GPU'en til å tegne vinduer osv. Dette vil redusere CPU forbruket betraktelig. Longhorn vil og bli bedre og raskere å spille på og vil utnytte maskinvaren mer.

 

Og til de som klager over farten i alfaversjonene som ligger på nett... Det er da en grunn til at de kalles alfa også. Alfaversjonene er ikke optimalisert og er bare en liten smakebit på hvordan det hele vil se ut. Fram til nå er ikke Longhorn så ulikt XP, men dette kommer til å endre seg når det nye GUI'et Aero blir integrert i systemet.

Lenke til kommentar

Jeg tar det helt med ro, ser ingen grunn til å migrere til Longhorn på en god stund. Er fornøyd ned Xp, og kommer til å vente med å bedømme det til en stund etter at det kommer ut. Som sagt blir å bedømme det nå helt feil.

 

Når man tillater seg å vente en stund etter release, får man også sjansen til (hvis man følger med litt) å finne ut om det er noe å satse på. Både når det gjelder praktisk brukervennlighet og sikkerhet rundt brukerens privatliv og private filer.

 

Vil ikke ha Microsofts lange øyne og ører over alt.

Lenke til kommentar

bill_hitler.jpg

 

ALL HAIL MICROSOFT©® !!

 

EULA: Det at du har lest denne posten betyr at du godtar lisensavtalen beskrevet nedenfor:

 

1. Du har ikke lov til å kopiere, reprodusere eller poste urlen til denne tråden på diverse fora, chattekanaler, im's o.l i den hensikt å videreformidle innholdet i denne posten.

 

2. Du tillates kun å lese denne posten på en datamaskin av gangen.

 

3. Hvis ønskelig kan flere lisenser disponeres av samme person. For å søke om ny lisens ber vi deg oppdatere siden. Bedrifter og organisasjoner bes ta kontakt på vår BedriftOgOrganisasjonsTelefon©®™

 

4. Vi tar forbehold om skrivefeil og andre lumskheter som er resultat av tidspress rundt produksjonen av posten, og vårt eget latskap. Dette gjelder også ,men er ikke begrenset til denne lisensavtalen.

 

5. Denne posten kan ikke leses av personer som kan tenkes å begå følgende kriminelle handlinger :

Terrorisme™

Kommunisme

Besittelse av uran/plutoniom eller annet radioaktivt materiale.

Drap (Drap i selvforsvar teller selvfølgelig ikke)

Politisk opposisjon (Gjelder kun i USA©)

 

6. All intellektuell eiendom, bilder, logoer inkludert, men ikke begrenset til avataren min, animasjoner, Signaturen min og postcounten er eiendom av forumbrukeren DiKKy. ALLE RETTIGHETER RESERVERT!!

 

7. INGEN GARANTI GIS TIL NOEN BRUKERE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER.

 

MICROSOFT!!©® Alle rettigheter reservert kopirettsinnehaver.

Terrorisme™ Er ett registrert varemerke av staten USA©. Alle rettigheter reservert George Bush.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...