Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hud problemer etter voks trenger hjelp !


lion33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Hør på apoteket du, prøv å finn en krem som demper rødfarven. Også gir du det en måned eller to. Vær bare glad du ikke gjorde det i skrittet og på innsiden av låret ;)

Lenke til kommentar

serriøst folkens, det her er ingenting, har skjedd før , tar ikke et par dager, maks en uke- men det skjedde en gang tidligere - da var det mye mye verre.. men jeg fikk noen bra kremer av apoteket da jeg var i utlandet. etter 2 dager var huden min ren og fin .

Lenke til kommentar

Vet ikke hva slags mirakel-kremer du fikk i utlandet, men sink og aloe-vera er bra for huden og tilhealing.

 

Hva med å finne en annen metode å fjerne håret fra brystet enn voksen du bruker? Eller så har du jo merket en form for tilpasning, svak herding. Mulighet for at det blir bedre for hver gang etter du vokser

 

Eventuelt prøve å smøre over en god krem rett etter du har vokset. Pro-aktiv er generelt bedre

Endret av walkinbalance
Lenke til kommentar

Nåda , folk må få lov til å gjøre hva de vil med huden / hårene sine.

Irritasjon er ofte ganske normalt når man vokser de første gangene, husk vi menn har kraftigere hår på brystkassa og dermed vil det bli røsket med "litt mer" , viktig med god hygiene etterpå og til og med litt desinfiserende da man får litt sår.

 

Viktig å følge med de neste dagene og ikke bruk alskens kremmer , spør om råd på apoteket eller få eventuelt hjelp av helsepersonell ( fastlegen ) om det blir verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...