Gå til innhold

The Matrix 2


BBC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Hmm...Litt spessielt namn: Brendalee Doen :wink:

For meg til å assosiere namne med noko...

 

Vist filmen har premiere 1.mai 2003 så vil det nok ta litt tid før den kommer til Norge..

(filmer bruker å først bli vist i Usa for deretter å bli vist i andre land ei stund etter på..Dette gjelder amerikanske filmer spessielt..)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-19 12:30, Mr.Hassan skrev:


Vist filmen har premiere 1.mai 2003 så vil det nok ta litt tid før den kommer til Norge..

(filmer bruker å først bli vist i Usa for deretter å bli vist i andre land ei stund etter på..Dette gjelder amerikanske filmer spessielt..)


 

Matrix 2 er en stor oppfølger(eller en oppfølger til en stor film om du vil). Tror ikke vi skal utelukke en verdenspremiere så vi kan se filmen før de feite amerikanerne :grin:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2002-03-04 00:26, Hidden skrev:


2. Har noen sett Matrix Revisited, er den verdt kjøpet?


 

Jepp... har sett den. Det er kun "behind the camera" så du vet det. Litt mer "bullet time" og om treningen enn det som var med på original-dvd'en.

Den er verd kjøpet hvis du er stor nok Matrix-fan :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-19 12:24, AMDXP skrev:

Besøk web siden min som handler om Matrix 1, 2 og 3. Alt du trenger å vite om disse filmene...


Filmen kommer i USA 1mai 2003.






<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: AMDXP på 2002-02-19 12:34 ]</font>


 

Såvidt jeg vet så har filmen premiere i USA, memorial day neste år.

Hvis jeg ikke husker helt feil fra skolelærdommen så er dette den 30.Mai. (Veldig ofte er den siste mandagen i mai brukt)

 

Ellers ligger det en teaser for filmen her: http://hackthematrix.warnerbros.com/

 

Trykk på tastaturet som kommer frem og skriv reload inn som passord

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-04 00:26, Hidden skrev:

....

2. Har noen sett Matrix Revisited, er den verdt kjøpet?


 

Å se og høre BrødreneW snakke var grunn nok for meg. Den var ikke så dyr heller da, 130 spenn frakt inkl.

Man får se Carrie Ann vrenge ankelen også... Fælt. God underholding om du er filminteressert.

 

BTW: Jeg tviler på at BrødreneW vil tillate at filmene markedføres som The Matrix 2/3. De er veldig klare på at det er ikke snakk om en oppfølger, men en forsettelse (av trilogien). En spade er en spade, og filmene vil hete The Matrix: Reloaded og The Matrix: Revolutions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...