Gå til innhold

S.W.A.T


Delvis

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot usannsynlige filmscener. :shrug:

Det er jo det som er moro! Ta for eksempel Bond filmer, de er jo som regel hysterisk morsomme med alle sine vanvittige stunts :D

Og hva med Ringenes Herre og The Matrix, ikke spesiellt sannsynlig dette heller, men sinnsykt bra for det!

 

 

Lotr og Matrix er fiction, og mange av Bond filmene er det kvalitet over, humor også. Swat faller ikke inn under noen av delene.

 

SWAT er vel like mye fiction som LOTR og Matrix. Det er jo ikke akkurat noen dokumentar vi snakker om. Jeg kunne ha skjønt deg hvis det var en dramatisering av virkelige hendelser, men dette er jo en rein underholdningsfilm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot usannsynlige filmscener. :shrug:

Det er jo det som er moro! Ta for eksempel Bond filmer, de er jo som regel hysterisk morsomme med alle sine vanvittige stunts :D

Og hva med Ringenes Herre og The Matrix, ikke spesiellt sannsynlig dette heller, men sinnsykt bra for det!

 

 

Lotr og Matrix er fiction, og mange av Bond filmene er det kvalitet over, humor også. Swat faller ikke inn under noen av delene.

 

SWAT er vel like mye fiction som LOTR og Matrix. Det er jo ikke akkurat noen dokumentar vi snakker om. Jeg kunne ha skjønt deg hvis det var en dramatisering av virkelige hendelser, men dette er jo en rein underholdningsfilm.

 

 

Er swat fantasy? Sci-fi? ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot usannsynlige filmscener. :shrug:

Det er jo det som er moro! Ta for eksempel Bond filmer, de er jo som regel hysterisk morsomme med alle sine vanvittige stunts :D

Og hva med Ringenes Herre og The Matrix, ikke spesiellt sannsynlig dette heller, men sinnsykt bra for det!

 

 

Lotr og Matrix er fiction, og mange av Bond filmene er det kvalitet over, humor også. Swat faller ikke inn under noen av delene.

 

SWAT er vel like mye fiction som LOTR og Matrix. Det er jo ikke akkurat noen dokumentar vi snakker om. Jeg kunne ha skjønt deg hvis det var en dramatisering av virkelige hendelser, men dette er jo en rein underholdningsfilm.

 

 

Er swat fantasy? Sci-fi? ;)

 

Fiction er ikke det samme som science fiction/fantasy, alle filmer med unntak av dokumentarer er fiksjon. Altså ikke virkelig. Poenget mitt er at man aldri kan forvente at en action film fra Hollywood skal være særlig realistisk. Det er jo nettopp mangelen på realisme som selger.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot usannsynlige filmscener. :shrug:

Det er jo det som er moro! Ta for eksempel Bond filmer, de er jo som regel hysterisk morsomme med alle sine vanvittige stunts :D

Og hva med Ringenes Herre og The Matrix, ikke spesiellt sannsynlig dette heller, men sinnsykt bra for det!

 

Det er så sinnsykt bra når den godeste James kræsjer inn i trærne. Som alle med omløp i hodet vet finnes det ikke trær på Island. (Ikke kommenter meg om det ikke var Bond som kræsjet i trærne...)

Lenke til kommentar

eh ..hvis det er noen tvil, så er ikke S.W.A.T et påfunn. De

fins i virlkeligheten. Det er en spesialstyrke i politiet i usa

Som er spesialisert på å overmanne gisseltagere, flykaprere og sånne

ting.

Jeg syns ikke filmen var urealistisk. Jeg så altså ikke flyet på broen,

men ellers var det ikke noe som ikke godt kunne skjedd i virkeligheten,

og som av og til skjer.

Det eneste negative var at det var mye bråkete musikk gjennom

hele filmen. Jimi Hendrix (crosstown traffic) tilogmed :D

Det er noe dritt på mange filmer for tiden synes jeg. Med engang

det er actionscener skal det spilles masete tilfeldige rockelåter. Og så det

volumet de har på kinoene nå da :o Holdt meg faktisk

for ørene par tre ganger.

Jeg kan saktens høre knallhøy musikk, men da foretrekker jeg velge når og hva :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...