Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 3!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å oppsummere da...

 

Folk som MÅ ha 100% korrekt database, og blir forbanna hvis det tar mer enn 2min å lære alle funksjonene i et spill, samt hisser seg opp hvis de ikke vinner 10-0, de kan gå for FIFA og den arkade lignende gameplayen (ja faktisk... Sentre-Skyt, sentre-skyt) :cool:

 

Men, er du interessert i litt dypde i et fotballspill, og hvor hver eneste kamp er unik. og du scorer mål på utrolig realistiske og morsomme måter (defleksjoner osv.) og databasen ikke trenger å være så utsøkt, siden gameplayet er det... da kan du skaffe deg PES serien, som har en lærekurve på sikkert 10 timer :love:

Lenke til kommentar
Det kan da umulig finnes folk som har spilt Fifa og PES og fortsatt hevder at Fifa er et bedre spill?

Jo, jeg synes Fifa er langt bedre.

 

Og du har spilt PES? Mer enn bare 2 sekunder og sagt "øy- de heter jo ikke dette..."?

 

 

Hvorfor er Fifa et bedre spill?

Jada, jeg har spilt PES masse, men jeg liker Fifa 2004 mye bedre. Har alltid likt gameplayet (og grafikken) til Fifa mye bedre. Men jeg har ikke noen problemer med at noen andre liker noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg spilte fifa i alle år på pc.

 

I fjor kjøpte jeg meg PS2 ene og alene på grunn av at jeg hadde prøvd pro evolution 2 hos en venn. Det er et fantastisk spill med veldig veldig få mangler (eneste er spillere som ikke møter ballen og spillere går raskt i offside ved corner flagget, men slike ting skjer ikke så veldig ofte).

 

Har kjøpt PE3 og brukte hele søndagen på å prøve det.

 

Her er et par av de virkelig store forskjellene fra PE2 (som jeg ikke skal kvitte meg med! er dritbra det også).

 

1. mye mer realistisk ballbehandling. PE2 er mye mer "stakkato" når man har ballen, man dribler veldig mye fra venstre til høyre (45-graders vinkling i begge retningene). Mye "mykere" ballbehandling og kan ikke lenger alltid vende på en fem-øring.

 

2. Mye bedre og lettere å bytte spiller. Nå kan man så og si alltid få byttet til den spilleren man vil ha,stor forbedring.

 

3. Istedenfor å løpe fra motspilleren og bruke nevnte 45-graders løsning må man nå sentre mer og ikke så lette å være ego. Man må kunne noen av de mange fintene for å komme seg forbi i en mann til mann duell - mye mer realistisk rent fotballmessig.

 

4. I tillegg til at all grafikk etc er mye bedre enn før er det mange enkle tilleggfunksjoner i menyvalg etc som er veldig mye bedre. En liten detalj som er artig er at alle spillerne etter kampen får poeng på en poengbørs. Morsom sak.

 

Likte du PE2, kommer du til å elske PE3...

Lenke til kommentar

Om dere kjøtthuer tror at jeg bryr meg om lisenser eller ei, det skal jeg overse. MEN det å påstå at jeg liker Total Club manager, er jo rett og slett TEIT!

JEg liker godt CM, mye mer en alle andre Manager spill men når det kommer til PES3, som jeg hater mer og mer ettersom jeg spiller, så får jeg vel si at FIFA kommer alltid og er det totalt BESTE fotball spillet i historien. Se da feks, ALT er preget av PS i PES, det er latterlig å ikke lage en ordentlig PC verjon når du først lager den! :grumpy:

Lenke til kommentar
Om dere kjøtthuer tror at jeg bryr meg om lisenser eller ei, det skal jeg overse (...) PES3, som jeg hater mer og mer ettersom jeg spiller

Først og fremst så er det ingen her som har gått til personangrep, så det kunne du også spart deg. Og kalle alle her for kjøtthuer er for drøyt.

 

Hvis du ser på posten min tidligere, så fremhever jeg at FIFA er best for den som er glad i 10-0 seire og ikke fullt så avansert gameplay, og du går tydeligvis i den kategorien ;)

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp pes 3-demoen, og man skulle virkelig tro det var PS2 jeg holdt på med og ikke pc. Hvordan i all verden er det meningen man skal styre menyene? Jeg prøvde litt mus og litt piltaster og litt bokstavtaster men menyene løp løpsk og valgte nærmest av seg selv (som om en eller annen loony tok kontroll over dataen). Joystick-rudder og stikke sto plassert i "nøytral moduse" så det var ikke den som gjorde det heller.

Lenke til kommentar

UOTE (Killer-B @ 25/10/2003 : 20:16)

Heraldo - du kan da vel umulig tro at du blir bedre til å spille PES3 på ps2 av å "øve" på PC?

 

jeg har nettopp bestilt 2 slike, jeg skal øve som f*** på pc, så jeg kan være med på notene i ps2 cupene til jul

 

http://www.tomshardware.com/consumer/20031...gamepad-07.html

 

koster 217 kr på psdata forresten

 

må legge til at demoen er helt forferdelig buggy på maskinen min, full kaos mellom mus, tastatur og spak. i tillegg går alt spill i slow motion selv om klokka løper vanlig, har stilt inn video på minimum...

Lenke til kommentar

Venter på This is football 2004 jeg. Og før noen sier at de ikke kan sammenlignes, vel.. fotball er fotball spør du meg. Går for det spillet med størst underholdningsverdi. Testa PES3, var gøy, men liker ikke så godt noen av kamera'ene etc. TIF2003 er fortsatt det beste fotball spillet (etter min mening) noensinne.

Lenke til kommentar

jeg har nettopp bestilt 2 slike, jeg skal øve som f*** på pc, så jeg kan være med på notene i ps2 cupene til jul

 

http://www.tomshardware.com/consumer/20031...gamepad-07.html

 

koster 217 kr på psdata forresten

 

må legge til at demoen er helt forferdelig buggy på maskinen min, full kaos mellom mus, tastatur og spak. i tillegg går alt spill i slow motion selv om klokka løper vanlig, har stilt inn video på minimum...

 

Hehe - hvorfor ikke bare kjøpe en ps2 i stedet?

 

Lenge leve Satin Silver!

 

Den er fiiiiiiiiiiin!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...