Gå til innhold

Endring av forumstrukturen i fremmarsj.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut så langt, men der er en ting jeg ønsker.

 

Hvis dere skal dele opp ting i underkategorier, som f.eks. software -> programmer -> spill etc etc. Da håper jeg dere kan legge inn en egen underkategori i "internett og nettverk" for ISP'er.

 

Grunnen til dette er meget enkel. Hver gang jeg sjekker denne kategorien, er minst 50% av postene ett eller annet spørsmål om en leverandør (eller syting derav). De som spør om hjelp til ordentlige nettverk problemer "drukner" på grunn av poster som "Hvilken ISP???" (finnes hundrevis av disse) eller "<skriv inn ISP her> suger!!". Dermed får ikke de som virkelig trenger svar noen hjelp.

 

Vær så vennlig å tenk over dette. :grumpy:

Lenke til kommentar

JA! utrolig god ide! Å skille mellom Internettleverandør-spørsmål og andre hadde vært en god ide tror jeg. så lenge dere ikke trengte å lage en underkategori kalt "Annet" da. Men hvis det er mulig å lage:

 

Forum

.Internett og Nettverk

..Masse poster her

...ISPer

....masse poster om ISper her

 

Hmm,v et ikke om det ble så tydelig. Men at man kan poste spørsmål direkte i "Internett og nettverk" SAMT i en underkategori kalt "ISPer2 eller lignende

Lenke til kommentar

Bare lurer på en ting:

 

Hvorfor legges ikke forumet til hw.no nettverket opp slik at på forum forsiden, har aller sidene i nettverket hver sin kategori, mens alle kategoriene til ligger som sub-categories i stedet?

 

Noe sånt:

 

Hardware.no

-- Internett/nettverk

------- ISP'er

-- Hovedkort, Prosessor og minne

-- Lagringsmedier.... osv.

 

Overklokking.no

-- Kjølere, luft

-- Hovedkort / RAM (Overklokking)

-- Data/overklokking generelt..... osv

 

Programmer.no

--

--

--

 

Det er mulighet til å få hver kategori til å bruke et spesielt skin også (med en liten mod), slik at når en går inn i hovedkategorien Overklokking.no, så får en automatisk overklokking.no skinnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...