Gå til innhold

6600,lanseringsdato


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IDEDATA sin release date er UBEKREFTET da.... akkurat som MPX sin... men den er som du sier 17.10 men som sagt ikke BEKREFTA :grumpy:

 

IDEDATA:

ubekreftet

17.10.03

 

Jeg går å venter bare på at 6600 skal komme i butikk nå, sånn at jeg kan løpe å kjøpe den! har allerede kjøpt minnekort og bluetooth adapter :p

 

mvh _THX_

Lenke til kommentar

Har fortsatt til gode å se en nettbutikk som legger ut "bekreftet dato". De fleste inkl. Idedata, mpx og komplett bruker alltid "ubekreftet" eller "antatt" helt til varen fysisk er på lager. Mener at Idedata hadde noe informasjon om at de hadde fått opplyst 17.10 fra sin leverandør, men det ser nå ut til å være tatt bort.....

Lenke til kommentar
Har fortsatt til gode å se en nettbutikk som legger ut "bekreftet dato". De fleste inkl. Idedata, mpx og komplett bruker alltid "ubekreftet" eller "antatt" helt til varen fysisk er på lager.

 

Helt uenig... jeg synes ofte jeg ser komplett og mpx operere med bekreftede datoer på mobiler osv...

 

Mpx har f.eks. bekrefted dato på Z600, og komplett har på V200, C60, S55 +++

Lenke til kommentar
Den skal visst være i salg allerede i andre land (som feks UK)..

 

Ja, men hvor er vi da? Å ja vi er i Norge vi. Hjelper lite når mobilen er ute i andre land. Doh... :p

 

Hmm.. Også jeg som trudde jeg hadde kjøpt haugevis av varer fra utlandet før..

Men det har jeg sikkert bare drømt..

 

Da tror jeg også at jeg har drømt. For jeg har også kjøpt varer fra utlandet. Men moms gutten min, moms...

Lenke til kommentar
Den skal visst være i salg allerede i andre land (som feks UK)..

 

Ja, men hvor er vi da? Å ja vi er i Norge vi. Hjelper lite når mobilen er ute i andre land. Doh... :p

 

Hmm.. Også jeg som trudde jeg hadde kjøpt haugevis av varer fra utlandet før..

Men det har jeg sikkert bare drømt..

 

Da tror jeg også at jeg har drømt. For jeg har også kjøpt varer fra utlandet. Men moms gutten min, moms...

 

Selv om du må betale moms, er det fortsatt mulig å kjøpe ting fra utlandet.. :wink:

 

Men har du tenkt å hoppe over på Nokia da Eulogy?

Lenke til kommentar
Den skal visst være i salg allerede i andre land (som feks UK)..

 

Ja, men hvor er vi da? Å ja vi er i Norge vi. Hjelper lite når mobilen er ute i andre land. Doh... :p

 

Hmm.. Også jeg som trudde jeg hadde kjøpt haugevis av varer fra utlandet før..

Men det har jeg sikkert bare drømt..

 

Da tror jeg også at jeg har drømt. For jeg har også kjøpt varer fra utlandet. Men moms gutten min, moms...

 

Selv om du må betale moms, er det fortsatt mulig å kjøpe ting fra utlandet.. :wink:

 

Men har du tenkt å hoppe over på Nokia da Eulogy?

 

Nei, har ikke tenkt å hoppe over på Nokia. Tenkte jeg skulle skaffe meg en klapp telefon først, en E700 tenkte jeg, for så å kjøpe SX1 når den kommer ut. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...