Gå til innhold

Filmtips til flytur!


PongPing

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger tips til hvilke film(er) eller serier jeg kan se på en 4 timers lang flytur. Ser film på mini-pc. Jeg liker spesielt Action-komedier. Noen forslag?

 

(Flyr ikke med Norwegian, så jeg har ikke WIFI)

 

(Feil sted å poste det her??)

Endret av La8pv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg synes funker best i fly er terningkast 4 action, fordi man trenger noe som kan avbrytes uten at det er alt for kjipt, ett plot som ikke hemmes av avbrytelser og avbrutt konsentrasjon, og en film der dialog og små nyanser ikke er så viktig at man må få med seg alt om deler faller ut pga støy eller andre forstyrrelser.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

National Geographic Channel. Det er en veldig bra dokumentarserie.

De tar for seg spesifikke flyulykker og "spoler tilbake tiden" til minutt for minutt og sekund for sekund hva som skjedde i forkant av ulykken med grafikk og skuespillere etter å ha analysert ferdskriftmålere og cockpit-opptak og black box utskrifter. Og en større analyse av årsaken. Man lærer mye. Det er ikke av typen "shock" program, men viser stor respekt for de omkomne.

 

Episodene er en halvtime lange.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

National Geographic Channel. Det er en veldig bra dokumentarserie.

De tar for seg spesifikke flyulykker og "spoler tilbake tiden" til minutt for minutt og sekund for sekund hva som skjedde i forkant av ulykken med grafikk og skuespillere etter å ha analysert ferdskriftmålere og cockpit-opptak og black box utskrifter. Og en større analyse av årsaken. Man lærer mye. Det er ikke av typen "shock" program, men viser stor respekt for de omkomne.

 

Episodene er en halvtime lange.

Åja, Flyhavarikommisjonen? Har sett hele serien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...