Gå til innhold

Cancer is brutal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAGENS BILDE:

Selv uten tittel og beskrivelse ville dette vært et gripende bilde, men med den informasjonen i bakhodet blir fortvilelsen til å ta og føle på. Personen i bildet fremstår som svært sårbar, og trærne og himmelen i bakgrunnen som truende.

 

Kombinasjonen gir et bilde det er vanskelig å "legge fra seg".

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Selv uten tittel og beskrivelse ville dette vært et gripende bilde, men med den informasjonen i bakhodet blir fortvilelsen til å ta og føle på. Personen i bildet fremstår som svært sårbar, og trærne og himmelen i bakgrunnen som truende.

 

Kombinasjonen gir et bilde det er vanskelig å "legge fra seg".

Takk for dagens bilde. Det er godt å se at vi har fått frem den fortvilede følelsen vi var ute etter.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Graulerer med et velfortjent Dagens. Historien og symbolikken er sterk, og vi trenger iblant og bli minnet på at det ikke er alltid at sola skinner. Håper det går bra med henne.

Lenke til kommentar

Jeg både liker og "misliker" stemningen i bildet. Jeg liker den tekniske stemningen som himmelen, trærne og bagrunnen generelt skaper, men du klarer også å få frem en empatisk stemning for saken. Jeg har selv en far med kreft på et langt fremskredent stadium, så for meg er dette det mest betydningsfulle bildet jeg har sett fra deg tomsi. Gratulerer med et velfortjent Dagens Bilde :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg både liker og "misliker" stemningen i bildet. Jeg liker den tekniske stemningen som himmelen, trærne og bagrunnen generelt skaper, men du klarer også å få frem en empatisk stemning for saken. Jeg har selv en far med kreft på et langt fremskredent stadium, så for meg er dette det mest betydningsfulle bildet jeg har sett fra deg tomsi. Gratulerer med et velfortjent Dagens Bilde :)

Takk for den gode tilbakemeldingen. Leit å høre om faren din; mine tanker er hos dere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...